به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت تاپر Topper و یا Tongtai تولید کننده انواع فرز cnc ، عمودی ، افقی ، تراش cnc و ... ، تایوان

شرکت تاپر Topper و یا Tongtai تولید کننده انواع فرز cnc ، عمودی ، افقی ، تراش cnc و ... ، تایوان

 

 

 

نشان تجاری برند Tongtai از دو حرف انگلیسی T ساخته شده است. که هر کدام از چهار اتم ساخته شده است. حرف T  به رنگ خاکستری نشان دهنده اتصال ،شرکت Tongtai به فناوری ، کیفیت و خدمات است و T آبی نشان دهنده مشتری است و با اعتماد سود و رضایت ارتباط دارد. حرف انگلیسی T زمانی که در یک زاویه چرخیده می شود همانند یک کاراکتر زبان چینی است به معنای مردم که مردم بنیان شرکت تونگتای را رقم میزنند. هر کارمند در Tongtai مهمترین دارایی به شمار می آید.   

 

 

شرکت Tongtai Machine & Tool co,Ltd به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولید کنند گان ماشین ابزار در تایوان شناخته می شود. شرکت Tongtai ( تونگتای ) در سال 1969 در Kaohsing  تایوان تاسیس شد که در سال 2003 در لیست بورس اوراق بهادار تایوان قرار گرفت. Tongtai همواره به اصل نوآوری به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه ، می پردازد. میزان سرمایه گذاری و توجه به بخش تحقیق و توسعه خود گویای این مطلب است. در کنار تحقیق و توسعه ی ماشین های ابزار از نوع برشی ، این گروه بزرگ صنعتی در زمینه دستگاه ها ی لیزر ، پرینتر های سه بعدی فلزات ، دستگاه های التراسونیک و .. می پردازد. شرکت تونگتای (Tongtai) بیش از 85 نمایندگی و عاملیت فروش در سرتاسر جهان را بکار گرفت است.

 

 

تاریخچه :

در سال 1969 شرکت با سرمای گذاری 1.150.000 دلار تاسیس شد.

در سال 1980 میلادی ماشین های تراش ، سنتر های افقی و عمودی در مسیر تولید قرار گرفتند.  با همکاری موسسه Chung Shan این نوع ماشین های ابزار در فرایند تولید قطعات و تجهیزات نظامی قرار گرفتند. این همکاری با شرکت Aisin seiki co.Ltd و همچنین شرکت Hitachi seiki Co.,Ltd ژاپن گسترش یافت.

در سال 1991 میلادی اولین حضور در نمایشگاه EMO 1991 در بازار های اروپايی انجام شد.

در سال 1993 شرکت Tongtai با تولیداتی ارزنده در حوزه ماشین های تراش و فرز cnc جایزه ی Taiwan Excellence Award  را توسط وزارت امور اقتصاد به خود اختصاص داد.

در سال 1994 گواهینامه ی ISO 9002 را دریافت کرد.

در سال 1998 ماشین های سری PCB drilling  با شش محور توسعه یافت.

در سال 2002 گواهینامه ISO 9001 دریافت شد.

در سال 2003 در بورس تایوان قرار گرفت.

در سال 2004 با اشتراک سهامی 52 درصدی با شرکت Honor seiki  تولیدات ماشین های تراش عمودی ( کاروسل ) را گسترش داد. در همین سال شرکت Suzhou در چین فعالیت خود را به کل رسمی آغاز کرد. و این مهم هدفی د پیشبرد اهداف در دو مسیر هم راستا بود.

در سال 2005 شرکت Tongtai 52 درصد از مشارکت و سهام Asia pacific Elite corp در حوزه ماشین های سنتر بدست آورد.

در سال 2006 دفتر مرکزی شرکت تونگتای فعالیت رسمی خود را در پارک علمی و فناوری جنوب تایوان در Kaohsiung آغاز کرد.

در سال 2010 شرکت تونگتای 52 درصد سهام مشارکت از برند Quicktech Machinery Co.,Ltd  را به خود اختصاص داد.   و این خط تولید به ماشین های تراش cnc کوچک  با سرعت و عملکرد بالا مرتبط بود. در همین سال دریافت گواهینامه ی AEO از وزارت مالی و اقتصاد در بخش گمرک دریافت شد. و بدین ترتیب تونگتای اولین شرکتی است که این گواهی نامه را در صنعت ماشین ابزار دریافت میکند.

در سال 2011 شرکت TTG در نمایشگاه TIMTOS 2011 برای اولین بار شرکت کرد. در همین سال به دریافت جایزه 100 برند برتر جهانی نائل آمد.

در سال 2013 مرکزی علمی – کاربردی و فنی برند تونگتای تاسیس شد.  در همین سال جایزه ی industrial sustainable excellence  از سوی دفتر توسعه صنعتی وزارت امور اقتصادی دریافت شد.  

در سال 2014 وزیر اقتصاد از مجموعه ی بزرگ Tongtai بازدید به عمل آورد.

در سال 2015 جشن توسعه ی دومین کارخانه ی تولیدی این گروه در پارک فناوری Kaohsiung برگزار شد.

در سال 2017 شرکت Tongtai سند همکاری استراتژیک با شرکت توسعه صنعتی هوا و فضا ، امضاء کرد.

در سال 2018 به شکل رسمی دومین کارخانه ی تولید شروع به فعالیت کرد. در همین سال گردش مالی این گروه به مبلغ 3.87 میلیارد دلار در سال 2018 رسید. همچنین گواهینامه ISO-50001 دریافت شد.

در سال 2019 پنجاهمین سال تاسیس این شرکت به شکل با شکوهی جشن گرفته شد.

در سال 2020 میلادی گواهینامه ی ISO-45001 دریافت شد. در همین سال به خاطر مسائل بشر دوستانه خطی برای تولید ماسک بنا کرد. در همین سال برنده  جایزه ی عالی برابری جنسیتی در بین کارکنان خود شد.

 

 

محصولات :

ماشین آلات متنوعی از نوع فرز cnc ، عمودی ، افقی ، تراش های  cnc ، عمودی افقی ،ماشین های خاص و چند منظوره  ، دستگاه های لیزر ، پرینتر های سه بعدی فلزات و بسیاری دیگر .

 

 

 

منبع :

https://www.tongtai.com.tw/

 

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.