به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Awea اویا تولید کننده فرز های cnc عمودی و دروازه ای ، تایوان

شرکت Awea اویا تولید کننده فرز های cnc عمودی و دروازه ای ، تایوان

 

شرکت AWEA Mechatronics با مسئولیت محدود در سال 1986 در شهر Hsinchu تایوان تاسیس شد. این شرکت صنعتی تولیدی در زمینه تولید انواع ماشین فرز عمودی ، دروازه ای ، پنج محور ، ماشین سنتر افقی و غیره فعالیت دارد. شرکت AWEA تایوان به ویژه در تولید دستگاه های دروازه ای به شکلی خاص فعالیت دارد و به عنوان یک برند با کیفیت جهانی شناخته شده است. آقای ادوارد یانگ به عنوان مدیرعامل شرکت از سال 2002 در این شرکت فعالیت دارد. با توجه تجربه بی نظیر ایشان و همچنین با توجه به شعار توسعه ، خلاقیت و نوآوری ، شرکت AWEA Mechatronics به عنوان یک برند جهانی در کشور های متعددی از جمله آمریکا ، آلمان ، ترکیه ، ایتالیا ، اسپانیا ، کره جنوبی، چین و بسیاری دیگر ، شناخته شده است.

 

 

 

تاریخچه :

  • در سال 1996 این شرکت از طرف GERMAN TUV RHEINLAND موفق به دریافت ISO 9001 گردید.
  • در سال 2000 میلادی به صورت رسمی در بورس تایوان قرار گرفت.
  • در سال 2001 میلادی ، best way mechatronic LTD تاسیس شد.
  • در سال 2009 میلادی ، بزرگترین دستگاه فرز تایوان مدل LG-20070 با موفقیت نصب و تحویل شد.
  • در سال 2013 میلادی سیستم efficient AWEA production  معرفی و رونمایی شد.
  •  در سال 2014 میلادی شرکت Wujiang  کامل و به بهره برداری رسید.
  • در سال 2016 سی امین سال این شرکت بزرگ صنعتی جشن گرفته شد.

 

 

به منظور تولید در سطوح مختلفی از ماشین های ابزار به ویژه ماشین های سنتر عمودی با کلاس C-frame در سال 2000 میلادی ، شرکتی در شهر Taichung تایوان تاسیس و به بهره برداری رسید. در این فرایند تولیدی سخت و پیچیده ، این شرکت توانست بازخورد بسیار مناسبی  از مشتریان در طول سال های متمادی بدست آورد. به همین ترتیب واحد تولیدی در شهر Taichung تایوان به شکلی قابل توجه با فروش چشمگیری در خصوص این رده از تولیدات مواجه شد. در ادامه این اتفاق ، کارخانه ای تولیدی بسیار برزگی در پارک فناوری Chungke راه اندازی و احداث شد. این شرکت چیزی در حدود هشت برابر کارخانه تولیدی در شهر Taichung بود. در شهر Hsinchu ، فرز های سنتر بزرگ از نوع gantry ( دروازه ای ) در سطح نیاز های جهانی ادامه فعالیت میدهد. این توسعه همواره در تعامل نزدیک با نیاز های مشتریان صورت پذیرفته است. در این مجموعه ی بزرگ صنعتی در شهر Hsinchu ، تولیدات از نوع ماشین های فرز پنج محور ، فرز های دروازه ای high-speed ، ماشین های bridge-type ، و سنتر های افقی ، میباشند.

 

 

 به واسطه ی بیش از سه دهه فعالیت ، با راه اندازی و مدیریتی مثال زدنی در همگام سازی تحقیق – توسعه ، طراحی ، ساخت ، مونتاژ ، تست ، نظارت ، فروش و خدمات در کنار یکدیگر توانسته است به شکلی گسترده استاندار  های بین المللی ISO 9001  ، ISO 14001 و همچنین استاندارد CE اروپا را دریافت نماید. در بازار داخلی شرکت AWEA نه تنها به عنوان یک برند معتبر بلکه از جمله معدود شرکت های تایوانی است که در لیست بورس رسمی تایوان قرار گرفته است.

 

 

محصولات :

 

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد ، این شرکت صنعتی انواع مختلفی از ماشین های سنتر عمودی ، پنج محور ، دروازه ای ، افقی و غیره را تولید مینماید.

 

 

 

منبع :

https://www.awea.com/

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.