به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت هارتفورد Hartford تولید کننده انواع فرز cnc ، عمودی ، افقی ، دروازه ای و ... ،تایوان

شرکت هارتفورد Hartford  تولید کننده انواع فرز cnc  ، عمودی ، افقی ، دروازه ای و ... ،تایوان

 

 

 

شرکت هارتفورد در سال 1965 با نام She Hong Industrial Ci.,ltd در شهر تایچونگ تایوان ، تاسیس شد. شرکت Hartford به شکل تخصصی در زمینه ی ماشین آلات برده برداری از روی فلزات فعالیت دارد. در حال حاضر در این شرکت بالغ بر 430 نفر نیروی انسانی در بخش های مختلف تولیدی مشغول به کار هستند. محصولات شرکت هارتفورد به بیش از 67 کشور دنیا صادرات می گردند. در طول 58 سال گذشته بیش از 20.000 دستگاه به وسیله ی شرکت هارتفورد ساخته و به بازار های صنعتی سراسر جهان عرضه شده است.

 

 

برند هارتفورد به عنوان یک ایده آل توسط Mr.Joseph chen موسس شرکت She Hong Industrial co.ltd  در طول سفر تجاری ایشان به کشور ایالات متحده ی آمریکا به منظور یادگیری هر چه بیشتر رسیدن به اهداف مهم سازمانی در مدیریت و ساخت و تنوع قطعات محصولات ، شروع و نام گذاری شد.

 

 

پس از بازگشت آقای چن به تایوان Hartford به عنوان نشان تجاری شرکت She Hong برگزیده شد. شرکت هارتفورد نه تنها به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین های فرز CNC شناخته شد ، بلکه توانست در حجم قابل توجه صادرات نیز رکورد شکنی نماید.

 

 

 

 

تاریخچه :

در سال 1965 با نام Jing Yi industrial co با تولید قطعات دوچرخه شروع به فعالیت کرد. در سال 1973 شرکت Jing Yi industrial co  به شکل رسمی به نام She Hong industrial co Ltd تغییر نام داد. در سال 1976 رئیس جمهور وقت آقای Yen Chia-kan از شرکت She Hong بازدید کرد. در سال 1978 کارخانه ی تولیدی دوم افتتاح و شروع به کار کرد.  در سال 1982 اولین فرز دروازه ای طراحی و ساخته شد.

 

 

در سال 1986 اولین فرز سنتر عمودی ( فرز CNC ) طراحی و به بازار عرضه شد.  

 

 

در سال 1989 اولین شعبه ی خارجی در کشور تایلند شروع به فعالیت کرد.

 

 

 

 در سال 1992 ماشین سنتر های عمودی( فرز سی ان سی) با نام هارتفورد روانه بازار شد.

 

 

در سال 1996 طراحی ماشین های سنتر عمودی به روز رسانی شد.  

 

 

در سال 2003 ماشین های برند هارتفورد جایزه ی نوآوری و تحقیق را از آن خود کرد. در سال 2004 فرز های سی ان سی دروازه ای به شکل گسترده توسعه یافتند. در سال 2009 سومین کارخانه ی تولید افتتاح شد. در سال 2010 فروش فوق العاده ی 4.9 میلیارد دلار در سال را رقم شد. در سال 2012 وزیر امور اقتصادی Mr.Shi Yan-Xiang از شرکت هارتفورد بازدید کرد. در سال 2013 شرکت هارتفورد و شرکت میتسوبیشی همکاری خود را برای توسعه آغاز کردند. در سال 2020 شرکت Hiwin همکاری های نزدیک خود را با شرکت هارتفورد شروع نمود.  

 

محصولات :

انواع فرز های CNC عمودی ، فرز های cnc دروازه ای ، فرز های پنج محور ، ماشین های سنتر افقی و ...

 

 

منبع :

https://www.hartford.com.tw/en

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.