به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

oil skimmer جداکننده آب صابون از روغن

 

oil skimmer اویل اسکیمر جدا کننده آب صابون از روغن 

در بخش های مختلف به ویژه در حفظ محیط زیست با توجه به رشد صنایع تولید ، اهمیت  جدا سازی و تصفیه آب از روغن امری بسیار ضروری است. با توجه به نیاز ، بسته به نوع روغن و شرایط آب و هوایی  می توان از ابزار ها و انواع مختلفی از تصفیه کننده ها استفاده نمود. کاربرد آنها به صورت کلی می تواند در رودخانه ها ، سد ها و یا ساحل دریا باشد.

. در بحث ماشین ابزار نیز برای بهینه ساختن هزینه های جانبی تولید اعم از استفاده کمتر از آب صابون و روغن به عنوان مواد و خوراک مصرفی ماشین ابزار این نوع جدا کننده ها لازم و استفاده از آنها امری بدهی است.

در این بخش صنعت ما  با عنوان oil skimmer  آشنا می شویم. این ابزار (device) به منظور بهینه ساختن و تسهیل فرایند تولید به کار برده می شود. عملکرد کلی این نوع ابزار به وسیله شناور سازی بر روی آب آلوده و در نهایت جمع آوری روغن از سطح آن میباشد. بسیاری از اسکیمر ها توسط یک صفحه چرخان و یا یک قلمو چرخان به منظور جدا سازی روغن و انباشت آن در محل دیگر  ، عمل میکنند.

هر اپراتور cnc  به خوبی می داند که در فرایند روغن های اضافی و یا در اصطلاح  روغن های سرگردان (tramp oil ) بسیار نامطبوع و جدا سازی و تعویض آنها کاری مشکل و پر هزینه میباشد.

یادداشت » oil tramp چیست : Tramp oilها روغنهای اضافی یا روغن های سرگردان می باشند که از روی قطعه کار ویا در اثر روغن کاری ماشین وارد آب صابون می شوند . اين روغنها چون حامل انواع باكتريهاى هوازى و غير هوازى مي باشند درایجاد بوی نامطبوع امولسیون نقش بسیار مهمی دارند .

اسکیمر ها به انوع و با کاربرد های مختلفی ساخته شده اند . از نوع صفحه ای ، نقاله ای ، دیسکی و ....

 

 

 

 

 

گروه خاوران صنعت پاسارگاد به منظور حمایت از تولید و بهنیه سازی فرایند ماشین کاری برای تولید کنندگان انواع اسکیمر های ماشین ابزار ( فرزcnc) را تامین می نماید.

 

 مقاله فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد. 

 

 

 

1-
2-