به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

تراش cnc ریل مورب فانوک آکبند سری STL8-II

تراش cnc ریل مورب فانوک آکبند سری STL8-II

تراش cnc ریل مورب فانوک آکبند سری STL8-II

 

 

 

مشخصات دستگاه :

دستگاه تراش سری STL8-II  دارای حداکثر قطر ماشینکاری 220 میلی متر در طول مفید ماشینکاری 500 میلی متر میباشد. حداکثر قطر چرخش روی ریل دستگاه 450 میلی متر است. سوراخ اسپیندل دستگاه دارای قطر 62 mm است که قطر مفید عبور شفت از داخل اسپیندل 52 mm میباشد. برند اسپیندل  از شرکت GIESSEN و استاندارد نوک اسپیندل A2-8 است. بیرینگ های بکار رفته در اسپیندل از برند ژاپنی NSK میباشد. سرعت اسپیندل در ان سری دستگاه 4.000 دور در دقیقه است. در این سری دستگاه توان اسپیندل اصلی 11/15 کیلوات و توان موتور محور های X/Z به ترتیب 1.2 کیلوات و بتا (ISC8B/3000) تعبیه شده است. موتور ها درایور ها و سروو موتور ها تماما پک فانوک بکار رفته اند . حرکت محور X 170 میلی متر و حرکت محور Z 500 میلی متر است. حرکت سریع این محور ها به ترتیب 20  متر در دقیقه میباشد. تارت در این دستگاه از نوع 8 ابزاره drum میباشد. که شامل 3 عدد ابزار boring و یک عدد هلدر facing میباشد. استاندارد ابزار گیر تارت 25x25 mm است . برند تارت از شرکت Pragati  هند میباشد که یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده تارت در دنیا به حساب می آید. مکانیزم turret drive ( مکانیزم حرکتی تارت ) در این سری به صورت برقی ( electrical ) و مکانیزم قفل کردن تارت (locking) به صورت هیدرولیک تعبیه شده است. از بزرگترین مزایای این نوع طراحی تعویض سریع ابزار ، همگام با قدرت براده برداری بیشتر به واسطه ی قفل هیدرولیکی میباشد . از اینرو ، همچنان که به سرعت های بالاتر می توان دست یافت از قیمت های مرقون به صرفی نیز می توان انتفاع برد. سیستم هیدرولیک و سه نظام دستگاه از برند تایوانی و مطرح Chandox استفاده شده است. سایز سه نظام ( Chuck) در این دستگاه "8 اینچ میباشد. سیستم های حرکتی از نوع لینیر و رولر (roller-type motion) از برند هایوین تایوان (Hi-win) استفاده شده اند. ابعاد و سایز لینیر های (LM guide) محور ها به ترتیب X/Z 35/30 میلی متر است. تعداد واگن ها بر روی محور ها دو تایی میباشد. مرغک ( tailstock ) در این دستگاه به صورت هیدرولیکی و قابل برنامه ریزی (programmable) میباشد. استاندارد نوک مرغک ( برجک ) MT4 میباشد. حداکثر حرکت شفت مرغک 90 میلی متر ااست. حرکت بدنه ی مرغک 100-400 میلی متر میباشد. بدنه ی دستگاه از ساختار مورب و ریخته گری یکپارچه (mono-block) میباشد. زاویه ریل دستگاه نسبت به سطح زمین 35 درجه بوده تا فضای بیشتری برای عملکرد تارت و ماشینکاری در محور X را فراهم آورده و همچنی تسلط اپراتور به ابزار و دستگاه را بیشتر فراهم نماید . دستگاه های مورب امکان ماشینکاری در زمان های بیشتر را میسر نموده و تهویه و تجمیع سفاله و ذرات ریز و رطوبت به شدت از فضای بسته ی کابین دور میگردد. کل بستر دستگاه شامل حرکت مرغک ، تارت بر روی بدنه ی یکپارچه و در زاویه ی یکسان قرار گرفته اند تا بیشترین دقت را در زمان ماشینکاری حاصل شوند.

 

 

 

 بال اسکرو در این دستگاه بر روی هر دو محور از برند تایوانی هایوین (Hi-win)  به صورت دو مهره و پیشتنیده (pre-tensioned design) تجهیز شده است. این قابلیت دقت ماشینکاری و خطا ها (backlash) را به حداقل می رساند. تجهیزات تابلو برق در این دستگاه از برند فرانسوی Schneider  استفاده شده است. در این دستگاه به منظور عملکرد بهتر تابلو برق و کاهش دمای احتمالی سیستم Air conditioner بهره برده شده است. دستگاه مجهز به سفاله کش نقاله است. وزن دستگاه 3800 کیلوگرم میباشد و ابعاد بیرونی دستگاه (overall dimensions) به ترتیب LxWxH  شامل 2650x2000x2050 mm از شاخص های اصلی این دستگاه همین ابعاد بیرونی compact میباشد که همگام با قطر ها و طول های ماشینکاری مناسب ، فضای کمتری از فضای تولید را اشغال می نماید.

کنترلر دستگاه از سری Oi-TF plus  با صفحه ی نمایش 10 اینچی میباشد. قابلیت ماشینکاری در این دستگاه دو محور بوده و دارای محور های X/Z میباشد.

 

 

 

قطعات بکار رفته در دستگاه :

Fanuc oi-TF plus display 10 inches

Spindle bearings: NSK japan

Spindle GIESSEN china

Servo motor and amplifier: Fanuc japan

Roller linear, wagons: Taiwan hi-win

Ball screws: Taiwan hi-win

Turret: India pragati

Electrical components: French Schneider

Air conditioner: China Wenheng

 

جدول مشخصات دستگاه :

بر اساس رویکرد های خاوران صنعت پاسارگاد در تامین دستگاه برخی مشخصات ، توان و ابعاد دستگاه قابل تغییر و اصلاح میباشد :

 

 

جهت دریافت اطلاعات موجودی و قیمت با شماره ی زیر تماس فرمائید :

021-38467000

داخلی 120

 

مطالب فوق در بخش فروش شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام منبع بلامانع میباشد.