به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت ورتکس Vertex تایوان تولید کننده انواع گیره و تجهیزات ماشین افزار ، تایوان

شرکت ورتکس Vertex تایوان تولید کننده انواع گیره و تجهیزات ماشین افزار ، تایوان 

 

شرکت ورتکس و یا vertex machinery  در سال 1978 در تایوان تاسیس گردید. این شرکت در شهر فنگ یوان تایوان Feng Yuan تایچونگ و در فضایی به مساحت 10.000 متر مربع وسعت دارد.

 

 

 

 

 

این شرکت بزرگ صنعتی در زمینه ی وسیعی از ابزار ها ، متعلقات و تجهیزات صنعتی مستقل و وابسته به ماشین افزار فعالیت دارد. 70 درصد از حجم تولیدات این شرکت صادر و تنها 30 درصد آن در بازار های داخلی تایوان مورد استفاده قرار میگردد. شعار و روح تولید این شرکت در "دقت ، سرعت ، اطمینان و خدمات پذیری " خلاصه شده است. تیم تحقیق و توسعه ی این شرکت بزرگ صنعتی همواره بر اساس اصول کاری در حال توسعه ، نوآوری و ایجاد ساختار ها و طرح های جدید در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات و در راستای نیاز های مشتری و همگام با سایز تولید کنندگان ماشین افزار میباشد. میتوان به جرات اعلام کرد که شرکت ورتکس بزرگترین شرکت تولید کننده ابزار و تجهیزات در تایوان به شمار می آید .

تولیدات با کیفیت به صورت مستمر ، همگامی با نیاز مشتریان و به روز رسانی و توسعه شعب فروش در سراسر نقاط جهان این شرکت را در دیدگاه بین المللی ، مطرح و پر ارزش ساخته است.

در صنعت ایران نیز این برند در میان صنعتگران و تولید کنندگان از استقبال خوبی برخوردار بوده است و نیاز های فراوانی را در حوزه ی صنعتی مرتفع ساخته است.

محصولات این شرکت شامل :

انواع مختلفی از گیره ( هیدرولیک و ... ) ، انواع کولت و فشنگی ، ابزار های برشی متنوع ، انواع ابزار های سنگ زنی ، انواع ابزار های تراشکاری سه نظام – چهار نظام – پارچه و فک ها ، انواع مختلفی از هولدرها و مرغک ها ، میزهای روتاری تایکوپ ( میز گردان-روتاری) ، صفحه تقسیم ، ابزارهای روبند و بسیاری دیگر ...

 

 

 

منبع :

Vertex machinery works

http://www.vertex-tw.com.tw/

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است .

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.