به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فروش فرز cnc سری VL12i تایوان ایکام ابعاد 1200x750x700 فانوک Oi-MF plus

ابعاد حرکتی 1200x750x700mm ابعاد حرکتی باید تابعی از ابعاد و اندازه ی میز دستگاه باشد بدین معنا که دور از منطق است که ابعاد حرکتی محور ها بیشتر از ابعاد میز باشد ابعاد میز در این سری 1300x750 mm است مشخصات میز شامل شیار میز T-slot number/width = 5/0.7 ،حداکثر وزن مجاز بر روی میز 1200 کیلوگرم است.

 اسپیندل 12.000-50 دور Rpm به شکل کوپل مستقیم (direct drive) که موجب افزایش بهره وری در گشتاور ، سرعت ، صافی سطح قطعه کار ، افزایش زمان مولد دستگاه ، افزایش عمر ابزار و بسیاری موارد میگردد.کلاس بلرینگ بکار رفته در اسپیندل از تیپ P4 است. قطر اسپیندل 150 mm .

 فاصله ی نوک اسپیندل تا میز حداقل 120 mm و حداکثر 820  mm بدون احتساب ابزار ، روبند و غیره میباشد. فاصله مرکز اسپیندل تا ریل محور Z عمودی 830  mm است.

 اسپیندل دستگاه برند رویال تایوان از جمله بهترین برند های تایوان در ساخت اسپیندل های متنوع میباشد. نوع ابزار گیر در این سری به شکل BT میباشد که زاویه مخروطی کلمپ ابزار از نمونه های استاندارد و روتین بازار ایران تبعیت میکند اگرچه نمونه های BBT ، HSK و ... نمونه های کارا تری در انتخاب بخش ابزار گیر  اسپیندل (spindle taper)  هستند اما با توجه به فراوانی محصولات BBT  ، گستره ی کم ، عرضه و قیمت های بالا مناسب ترین انتخاب جهت سهولت در تامین برای صنعتگران کلاس BT میباشد. سیستم حرکتی در این دستگاه بر روی هر سه محور به شکل لینیر از نوع کلاس رولر (Roller-type) میباشد. همانطور که در مطالب دیگر به تشریح ذکر شد ، به موجب افزایش تکنولوژی در تیپ رولر ، 30 درصد افزایش ظرفیت و توانمندی را در کلاس رولر نسبت به کلاس بال تایپ میتوان بر شمرد. تعداد واگن ها در محور های X/Z شش تایی می باشند اما در محور Y به دلیل کمی عرض saddle از واگن های با ظرفیت بیشتر یعنی over-sized استفاده شده است. ابعاد رولر محورها (roller LM guide) تماما RGH45 mm میباشند. گاید های محور Y در این کلاس دارای 4 لاین میباشد که باعث افزایش چشم گیر بهره وری و تحمل بیشتر وزن قطعه کار میگردد.