به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فروش فرز cnc سی ان سی تایوانی برند Ecom سری VL10i ابعاد 1000x600x560 فانوک Fanuc

ماشین های سنتر عمودی سری VL10i ایکام از جمله با کیفیت ترین محصولات عرضه شده در بازار ایران است. دستگاه های تایوانی به دلیل بر خورداری از استراتژی تولید برتر و تفکر صادرات محور در زمینه ی تولید ماشین ابزار از هر حیث مرقون به صرفه و قابل اطمینان هستند.

فرز cnc سری VL10i دارای ابعاد حرکتی 1000x600x560 mm با ابعاد میز 1000x600 mm  میباشد. توان اسپیندل این دستگاه 15 کیلووات است که کمترین لرزش و بیشترین گشتاور را در کلاس خود ایجاد می نماید. توان موتور محورها 3 کیلووات میباشد که در فشار های axial و radial  بهترین بهره وری در منحنی ها(curves) را فراهم می آورد. بهره مندی از سیستم لینیر های رولر تایپ که 30 درصد توان و صلبیت بیشتر را سبب میگردند از جمله مزایای این دستگاه است ( در بخش تفاوت لینیر های بال تایپ و رولر تایپ میتوانید اطلاعات بیشتری در این خصوص بیابید )

سایز لینیر ها به ترتیب X/Y/Z  35/45/45 است. لینیر های هر محور به وسیله شش واگن به saddle فیکس شده اند تا کمترین لرزش در حین عملیات ماشینکاری را موجب شود. تعدد گوه های نگه دارنده لینیر ها به بستر از نکات مهم این ماشین میباشد.

بال اسکرو در این سری از نوع دو مهره و یا در اصطلاح double-nut است که به صورت پیش تنیده (pre-tensioned design) قرار گرفته اند و خطای محور ها (backlash) به صفر میرسد ( در مقاله ی مهره بال اسکرو و اهمیت آن در ماشین ابزار به این مطالب پرداخته شده است).

بال اسکرو از کلاس C3 میباشند که بهترین نوع در ماشین ابزار به منظور تحمل بیشترین فشار و بیشترین بازدهی دقت هستند.

بال اسکرو ها قطر 40 گام 12 میباشد.