به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

تعمیر تراش باوجی ( بائوجی) سری های CS6266 و CS6250

تامین قطعات و تعمیرات جزئی و کلی تراش هی Baoji

تعمیرات تراش های باوجی Baoji  سری های CS6266 و CS6250

  شرکت zhongcheng Baoji machine tools  از جمله شرکت های مطرح چینی در زمینه تولید تراش هایی در کلاس نیمه سنگین میباشد. در سال 1380 شرکت خاوران صنعت پاسارگاد (PID سابق) در بین دو شرکت اصلی وارد کننده ماشین های باوجی قرار میگردد. شرکت توسعه صنعت پربار(PID) در آن زمان اقدام به واردات این محصول و عرضه آن به صنعتگران عزیز ایرانی نمود. در ابتدا این محصول جایگاه مناسبی در میان صنعتگران به واسطه استفاده آنها از محصولات با کیفیت اروپایی مانند لهستان ، چک ، رومانی و بلغارستان ، نداشت. اما به مرور زمان و با بازاریابی درست این محصول در تعامل با قیمت و شرایط مناسب و همچنین کم شدن دستگاه های سالم اروپایی ، رشد روزافزونی در فروش و عرضه آن مشاهده گردید به ترتیبی که امروز شاهد جلب اعتماد مشتری در این زمینه هستیم.

شباهت شکل ظاهری این برند خصوصا در سری CS6266C/2000 به برند بلغاری و داشتن گیربکس یکپارچه ی حجیم و دنده های سخت کاری شده القایی از نوع اسپیرال میباشد ، که این ماشین را بسیار کم صدا و صلب در مقایسه با برند های دیگر ساخته است. از دیگر مزایای این دستگاه  فاصله ی مناسب بر اساس استراتژی dampen vibration  در عملیات های ماشینکاری سنگین میباشد که با رسیدن به نقطه optimum در فاصله ی ریل ها از یکدیگر این دستگاه را بسیار متمایز ساخته است.   

 

 

 

تعمیم کیفیت مناسب دستگاه فارغ از هر عنوان و برندی در سایه ی خدمات و ارائه قطعات به روز و با کیفیت پر رنگ خواهد بود. هر دستگاه و ماشین ابزاری به مرور زمان دچار خرابی و مشکلاتی خواهد شد که این امر نیاز مبرم به تامین و نگهداری درست از جانب شرکت و نه اشخاص حقیقی دارد. شرکت های خدماتی بر اساس اصول و قواعد کاری در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات گام بر میدارند اما اشخاص حقیقی بعضا قائل به تعهد خاصی در قبال مشتری نیستند.

 

تیم فنی خاوران صنعت پاسارگاد در زمینه تعمیرات تراش های باوجی به شرح ذیل اقدام مینماید :

1- تعمیرات گیربکس اصلی

2- تامین و تعویض دنده کائچو

3- تعمیرات بال برینگ و کونس های گلویی

4- تعمیرات لید اسکرو

5- تعمیرات ساپورت

6- تعمیرات لیمیت های پیش روی لید اسکرو

7- تامین کلیه قطعات تراش های باوجی

8- تعمیرات کلاچ و تعویض صفحه کلاچ تراش باوجی baoji

 

 

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس فرمایید :

 

021-38467000 داخلی 203

 0901-8736743 خانم شاهی

 

http://ksp-group.ir/services/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA