به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت XYZ توزیع و تامین کننده انواع فرز cnc ، تراش cnc ، ماشین آلات منوال و ... ، انگلستان

شرکت XYZ  توزیع و تامین کننده انواع فرز cnc ، تراش cnc  ، ماشین آلات منوال و ... ، انگلستان

 

 

 

 

 

شرکت XYZ در سال 1984 میلادی تاسیس شد. Nigel Atherton متولد Halifax پس از کار آموزی به عنوان یک سازنده ماشین ابزار ، در اوج اعتصاب معدن چیان در سال 1984 با تعدیل کار مواجه شد.

 


 

با استفاده از این فرصت ، به جنوب رفت تا کسب و کار خود را با ارائه کمک و آموزش برنامه نویسی cnc راه اندازی کند. با این حال ، او به زودی به مهارت های اصلی خود بازگشت و شروع به بازسازی فرز های انیورسال کرد. در مدت کوتاهی او متوجه شد که فروش ماشین ابزار بسیار ساده تر از عملیات های سنگ زنی و شابرزنی و سنتر کردن میز ها و اورهال ماشین های فرز است.

در اواخر سال 1985 بود که یک شرکت تایوانی با او تماس گرفت و با تصویری زیبا از یک فرز به شرکت نوپای XYZ machine tools نامه نوشت . Nigel قادر به سفر به تایوان به منظور بازدید از دستگاه در واقعیت نداشت ، قمار کرد و سفارش داد تا دو دستگاه از آن شرکت تهیه کند. با خوشحالی تمام از کیفیت دستگاه ، شگفت زده شد. و اعلام کرد هیچ کاری به منظور ارتقاء دستگاه ها انجام نخواهد شد. !

 


 

به هر حال به دلیل عدم حمایت بانک ها ، پیشرفت کند شد . اما به کمک Brian Porter که به طور موقت به عنوان مدیر این تجارت وارد کار شد و ضمانت شخصی ارائه کرد ، اولین کانتینر های خریداری شده بر روی آب به مقصد انگلستان قرار گرفت. تمامی سفارشات با استفاده از اعتبارات اسنادی خریداری شدند و شرایط پرداخت 30 روز پس از تحویل بود ، اینرو فشار برای فروش محصولات بسیار زیاد بود.

در سال 1988  :

تمامی محصولات خریداری شده در بازه ی زمانی مشخص به فروش رفتند ! شرکت ماشین ابزار XYZ به سرعت به یک تجارت با 10 نفر کارمند تبدیل شد ، که بیش از 60 دستگاه فرز و تراش منوال را در ماه به فروش می رساند .

در سال 1993 :

در این سال ، تغییرات مهمی صورت گرفت ، زیرا سالی بود که شرکت XYZ  ، Tools Proto Trak را برای کارخانه های خود کشف کرد. این سیستم کنترلی به منظور متحول شدن کارگاه های کوچکی بود که تولیدات در اندازه و مقیاس کوچ داشتند. از اینرو در طی پنج سال فروش از پنج میلیون پوند به پانزده میلیون پوند افزایش یافت.

 

 

 

در سال 1994 موفقیت چشم گیری اتفاق افتاد و موجب گسترش و انتقال تجهیزات و کارخانه به فضایی در حدود 10.000 فوت مربعی در Wiland  مجهز به جرثقیل سقفی شد.

در سال 1997 مزایا و قابلیت های برنامه نویسی آشکار تر شد ، شرکت زیمنس برای کنترل های عددی خود قابلیت Shopmill را ارائه داد که این قابلیت برای مشتریان شرکت XYZ که با برنامه ی ProtoTrak آشنا بودند ، بسیار آسان و فوق العاده بود. این قابلیت هر روز محبوب تر شد. امروز شرکت XYZ به عنوان یک بازیگر مهم در رقابت با مشاغل برتر ماشین ابزار تبدیل شده است.

در سال 1988 دستگاه های تراش cnc با نرم افزار shopturn فاز بعدی توسعه در دستگاه های ارائه شده ی شرکت XYZ بودند این فرصت دامنه ی فعالیت ها را بیش از پیش گسترش داد . نتیجه این گسترش انتقال کارخانه و فضای اشتغال به فضایی در حدود 48.000 فوت مربع با دو واحد مجزا یکی در سال 2000 میلادی و دیگری در سال 2005 که این فضا را به 98.000 فوت مربع افزایش داد.

در سال 2001 شرکت XYZ Machine tools  با دومی رکود خود مواجه شد .

در سال 2003 با از میان رفتن رکود ، اوضاع به شرایط عادی برگشت تعداد کارکنان و پرسنل به بیش از 45 رسید و یک تیم خدماتی متشکل از 10 مهندس و 10 مدیر فروش منطقه ای افزایش یافت.

در سال 2016 در ادامه ی توسعه ی شرکت XYZ ، اولین فرز های CNC پنج محور به صورت کاملا اختصاصی با مدل UMC-5X ارائه شد. این سرمایه گذاری بسیار موفقیت آمیز بود. مشتریان از توانایی و قدرت فرز پنج محور میز گهواره ای بسیار خوشحال  راضی بودند . در این مدل های دیگر همچون UMC-4+1 نیز پیشنهاد و ارائه شد.

 

 

در سال 2019 در شرایط قبل Covid شرکت XYZ توانست به بهترین ارقام فروش در تاریخ خود با بیش از 35 میلیون پوند دستگاه سفارش برسد. سال مالی 2020-21 بدترین سال مالی با ترکیبی از عدم قطعیت Brexit و Covid شروع شد که به طور چشمگیری فروش را کاهش داد. با این حال ، پایگاه مشتریان ماشین ابزار شرکت XYZ ثابت کرد که انعطاف پذیر است و سالی که به نظر یک سال فاجعه بار بود ، در پایان با افزایش قابل توجه فروش و سود ، مثبت شد.

در سال 2023 شرکت XYZ با طیف گسترده ای ماشین ابزار مواجه بود. کنترل های عددی مختلف با ویژگی ها و قابلیت های بروز همچون صفحه ی لمسی که کار را برای کاربران راحتر و آسوده تر میکرد.

 

محصولات :

انواع مختلفی از ماشین های فرز cnc ، تراش cnc ، فرز ها و تراش های منوال و غیره

 

 

 

شرکت XYZ با تمرکز بر بازاریابی توانسته است در بسیاری از بازار های خارج از بریتانیا نیز نفوذ نماید و این مهم در برند سازی و توسعه ی هر چه بیشتر این شرکت ، تاثیر گذار بوده است.

 

 

 

 

منبع :

https://xyzmachinetools.com/

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.