به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت دوگارد Dugard توزیع و تامین کننده انواع تراش cnc ، فرز cnc و ... ، انگلستان

شرکت دوگارد Dugard توزیع و تامین کننده انواع تراش cnc ، فرز cnc و ... ، انگلستان 

 

 

شرکت دوگارد در سال 1939  توسط Mr. Charles Dugard  در بریتانیا ، تاسیس شد. این شرکت در آن زمان در زمینه فروش محصولات کارکرده و اورهال کردن و تولیداتی از این دست فعالیت خود را شروع کرد.

 

 

 

در حال حاضر اما این فعالیت به عنوان یک شرکت خدمات دهنده ، عاملیت فروش و خریدار عمده از صنایع و شرکت های تولید در اقصی نقاط جهان با برند خود و تامین کننده های خود فعالیت دارد. تامین ماشین آلات دست دوم و با کیفیت نو هنوز هم از دغدغه های مهم این شرکت و سهام داران اصلی این مجموعه با نام های Bob  و Eric Dugard است.

 

 

 

در سال 1978 ، پس از سالها فروش موفق ماشین های کارکرده و نو ، شرکت دوگارد وارد عرصه ای جدید در توزیع و فروش ماشین های ابزار سی ان سی شد.

در سال 1982 ، فضای این شرکت به متراژ 30.000 متر مربع در Hove , east Sussex  انتقال یافت.

در سال 1990 دوگارد اولین سرمایه گذاری خود را خارج از بریتانیا در کشور لهستان به منظور توسعه بازارهای مختلف انجام داد.

در سال 2000 شرکت دوگارد مراحل مهمی را در معرفی برند Dugard eagle در خصوص تراش های CNC و فرز های CNC هم در بریتانیا و هم در اروپا طی کرد.

 

 

در ادامه به منظور افزایش بهره وری محصولات و تنوع ساختاری دستگاه ها با برند دوگارد ، این شرکت اقدام به تامین ماشین های ابزار سی ان سی از کشور های تایوان ، ژاپن ، کره جنوبی ، کشور چک و آلمان نمود. این تنوع در انتخاب به منظور پاسخی روشن به نیازهای مشتریان در کیفیت کاربرد و توان خرید بود.

در سال 2001 ، شرکت Focus cnc machine Tool  در تایوان تاسیس شد. پس از اتمام کار شرکت Yang machine Tool در تایوان ، با توجه به توان بازاریابی شرکت دوگارد و تجارب اندوخته در این حوزه و شناخت نیاز های مشتریان هدف ، همچنین تجارب شرکت شوالیه ، شرکت Focus machine tools به توسعه خود ادامه داد. شرکت Focus machine tool تعداد قابل توجهی از کارمندان مجرب شرکت یانگ تایوان (Yang Machine tool) را که چیزی در حدود بیست سال سابقه ی تولید و طراحی ماشین ابزار را داشتند ، به استخدام خود درآورد.

مدیران شرکت Dugard در طول سال بارها برای توسعه زیر ساخت های شرکت Focus machine tools به تایوان و شهر تایچونگ سفر کردند. در طول این زمان مکرر شرکت دوگارد مهندسین و طراحان خود برای این توسعه و پیشرفت به این شرکت تولیدی ، اعزام کرده است.

 

 

  در زیر نمونه ای از دستگاه تراش cnc با برند دوگارد را مشاهده مینمایید

 

 

 

محصولات :

شرکت دوگارد در زمینه ی ماشین ابزار ، هم ماشین های ابزاری را با نام خود به فروش می رساند و هم دارای نمایندگی های متعددی از شرکت های معتبر جهانی است.

دستگاه های تراش cnc ، فرز cnc و ....

 

 

 

 

منبع :

https://www.dugard.com/

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.