به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Duplomatic دیپلمات تولید کننده انواع تارت و هلدر ماشین ابزار ، ایتالیا

شرکت Duplomatic  دوپلوماتیک تولید کننده انواع تارت و هلدر  ماشین ابزار ، ایتالیا

 

 

 

شرکت Duplomatic  در سال 1952 در زمینه اتوماسیون ، راه حل های تولید در ایتالیا تاسیس گردید. تاریخ این شرکت مملو از موفقیت های گوناگونی است.

 

 

اولین تولیدات در زمینه دستگاه های کپی تراش هیدرولیکی بود و در ادامه تولیداتی از قبیل تارت هایی با یونیت محور B . این شرکت نه تنها به محصولاتی با کیفیت و بلکه به تولیداتی فراتر از نیاز مشتری و راه حل های آن می نگرد. نوآوری ، سرعت و انعطاف پذیری از مهمترین ارزش های این شرکت برزگ صنعتی است. شرکتDuplomatic  یک شرکت  هلدینگ بزرگ صنعتی است که تولیداتی در زمینه های مختلف ارئه مینماید. در این بخش بیشتر به آن دسته از تولیداتی میپردازیم که مرتبط و مورد استفاده در ماشین ابزار میباشد.

تحقیق و توسعهR&D :

هدف اصلی تیم تحقیق و توسعه در شرکت Duplomatic ساخت محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته و به صورت خاص همسو با نیاز های مشتری است. تیمی مشتمل بر طراحان مجرب با هسته ی جوان منجر به نوآوری های گسترده ای در دانش فنی گردیده است. تمامی محصولات در بخش آزمایشگاه مورد تست های مکرر قرار میگیرند.

توجه به مشتری مداری و نیاز های آنها از مهمترین رویکرد های تیم فروش و خدمات پس از فروش میباشد.

 

We are your ideal partner for all different machine tool applications

 

محصولات :

محصولات این شرکت در زمینه های مختلف از جمله تولید تارت های گوناگون ، هلدر ها و موتور های ابزار و سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک و همچین طراحی ، راه اندازی و ساخت پروژه های مختلف میباشد.

 

 

 

 

 

محصولات این شرکت در بسیاری از صنایع بکار میروند.

 

 

 

توسعه ی نمایندگی ها ، شعب و واحد های خدمات پس فروش در سراسر دنیا و توجه ویژه به جذب و درک نیاز های مشتریان از جمله عوامل پیشرفت این شرکت محسوب میگردد.

 

 

 

منبع :

Duplomatic motion solutions

https://www.duplomaticautomation.com/

 

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.