به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت کوایزر Quaser تولید کننده انواع فرز cnc سه محور ، چهار محور ، پنج محور و ...، تایوان

شرکت کوایزر Quaser تولید کننده انواع فرز cnc سه محور ، چهار محور و پنج محور ، تایوان

 

 

 

 

 

شرکت Quaser machine tools .INC در سال 1991 توسط Mr.Edward Sahr و Mr. Samuel shieh تاسیس شد. نام شرکت بر اساس دو اصل کیفیت و سرویس بنا نهاده شده است Quality  و Service . شرکت کوایزر بر اساس ارتباطات بین المللی با تولیدکنندگان بزرگ و همچنین توزیع کنندگان سرشناس در تعامل نزدیک میباشد.

 

 

شرکت کوایزر و Winbro در سال 2019 به منظور ایجاد بستری مناسب در یافتن نوآوری های بیشتر ، همکاری خود را شروع کردند. شرکت Winbro در کشور انگلستان قرار گرفته است. تخصص این شرکت در زمینه ی افزایش بهره وری تجهیزات از طریق کنترل و مدیریت انرژی و دما ست . این قابلیت ها میتواند کارائی موتور های توربین گازی را به شدت بهبود بخشد و چرخه عمر آنها را افزایش دهد . شرکت های که از دانش فنی شرکت Winbro استفاده می کنند شامل ، جنرال الکتریک ، رولز رویس ، هانیول و پرت ویتنی میباشند. شرکت کوایزر در تعامل نزدیک با شرکت Winbro در ادغام ساختار مکانیکی دقیق با فناوری های این شرکت میتواند نتایج مهمی را دربر داشته باشد.

 

 

در زیر نمای سالن تولید شرکت کوایزر را مشاهده می نمائید : 

 

 

تاریخچه :

در سال 1991 تاسیس شد . در سال 1992 اولین نسل از فرز های سری VM/C MV-204 طراحی و ساخته شد. در سال 1996 کارخانه به Daya town در تایچونگ انتقال یافت.  در این مرکز ماشین های فرز cnc  عمودی و افقی توسعه داده شدند. در سال 1997   ماشین های فرز cnc افقی سری M/ C:MK60IIH ساخته شدند. در سال 2001 اولین سری از فرز های cnc پنج محور با سری MK70U طراحی و عرضه شد. در سال 2003 سری جدید از فرز های cnc پنج محور روانه ی بازار شد. در سال 2005 کارخانه ی جدیدی در شهر Dajia در شهر تایچونگ تاسیس و افتتاح شد. در سال 2006 فرز های پنج محور سری UX600 به بازار معرفی شد. در سال 2009 مرکز فناوری های کوایزر در اروپا به شکل رسمی در کشور سوئیس تاسیس شد. در سال 2010 برند کوایزر در بازار آمریکا توسعه و راه یافت. در سال 2016 برند کوایزر در جنوب کالیفرنیا به شکل رسمی تاسیس شد. کوایزر در سال 2018 وارد لیست بورس تایوان شد. در سال 2020 مرکز فناوری های شرکت کوایزر از کشور سوئیس به آلمان انتقال یافت و با این انتقال ، امکان ارائه ی خدمات به مشتریان اروپایی از قبل مهیاتر و بهتر شد. در سال 2020 طراحی لوگو به شکل جدید خود تغییر یافت.

 

 

 

شرکت کوایزر به واسطه ی مدیریت ویژه در ایجاد فناوری و تعامل سازنده با کشور های مختلف و بهره مندی از تیم حرفه ای در مدت زمان اندکی در مقیاس رقبا ، به جایگاه ارزنده ای از منظور بین المللی تبدیل شده است.

 

 

 

محصولات :

شرکت کوایزر انواع مختلفی از فرز های cnc ، عمودی افقی ، پنج محور و multi-tasking را تولید و ارائه مینماید.

 

 

این شرکت بزرگ صنعتی در بسیاری از زمینه های مختلف ، امکان ارائه ی راه حل های تولید را میسر ساخته است :

1-      هوا فضا

2-      انرژی

3-      پزشکی

 

 

شرکت کوایزر در بسیاری از نقاط جهان دارای عاملیت فروش ، خدمات و نمایندگی فعال است.

 

 

 

 

 

منبع : 

 

https://www.quaser.com/

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.