به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت POSA تولید کننده انواع اسپیندل ها و میز های روتاری ماشین ابزار ، تایوان

شرکت POSA تولید کننده انواع اسپیندل ها و میز های روتاری ماشین ابزار ، تایوان

 

 

شرکت POSA در سال 1994 تاسیس گردید. و از ابتدا در بخش تولید و توسعه اسپیندل های ماشین ابزار فعالیت دارد. بخش قابل توجهی از این توسعه و پیشرفت مدیون مشارکت و همکاری با شرکت ژاپنی میباشد. به واسطه سالها تجربه آقای Peng Sen در ژاپن شرکت POSA  به موفقیت های بزرگی در این عرصه دست یافت. آقای در حال حاضر مسئولیت بخش توسعه و تولید اسپیندل های دقیق را بر عهده دارد. برند POSA در حال حاضر در میان برند های برتر دنیا می درخشد.

 

 

ماهانه بیش از 1.000 یونیت خروجی محصولات این شرکت میباشد. کنترل کیفیت ISO-9001 و نظارت های دقیق QC در بخش مونتاژ و تست نهایی از مهم ترین عوامل و نکاتی است که مدیران شرکت بدان توجه خاصی دارند. تمامی تولیدات در جهت مرتفع ساختن نیاز های مشتریان این شرکت میباشد. بنابراین به صورت مرتب و همگام با تولیدکنندگان ماشین ابزار ، سیستم های تولید اسپیندل ها نیز به روز رسانی میگردند.

ساخت و توسعه اسپیندل های پیشرفته built-in   شرکت POSA را در مرحله ی تازه ای در بازار های جهانی قرار داد و درخواست های فراوانی از ایالات متحده آمریکا و اروپا برای خرید این نوع محصولات آغاز شد. همکاری بسیار نزدیک با شرکت های معتبر آلمانی در تولید و توسعه ی اسپیندل های با دقت بالا شرکت POSA از لحاظ ساخت و تکنولوژی بسیار ممتاز ساخت. ساخت و بهره برداری یک شرکت تولیدی در شانگهای چین سبب گردید تا فروش محصولات با همان کیفیت و قیمت پایین تر در چین چند برار شود.

 

 

محصولات :

محصولات این شرکت در چند زیر گروه تقسیم میگردد.

اسپیندل های

Belt-type / DD-type/ gear-type/built-in type

 این اسپیندل ها برای ماشین های مختلفی ساخته میگردند از قبیل :

ماشین های سنتر ، بورینگ ، تراش های CNC ، دستگاه های سنگ

 

 

 

منبع :

POSA spindle

http://www.posa-spindle.com/

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.