به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت GSA+ تولید کننده تارت ، محور های چهارم و پنجم ماشین ابزار ، تایوان

شرکت GSA+ تولید کننده تارت ، محور های چهارم و پنجم ماشین ابزار ، تایوان

 

 

شرکت GSA technology co.,LTD در سال 1978 در تایوان تاسیس گردید. شرکت GSA با نام Golden sun نیز شناخته می شود.

 

 

 

در ابتدا اولین تولیدات این شرکت میز های دقیق روتاری بود. رفته رفته با تحقیق و توسعه بسیار و تعامل همه جانبه با دنیا به ویژه شرکت های در کشورهای سوئیس ، آلمان ، ژاپن و آمریکا در سال 1985 توانست به دریافت نشان درجه یک MCS و یا بالاترین استاندارد قطعات مکانیکی بود نائل گردد . در سال 1990 مدیران شرکت اقدام به ساخت کارخانه ای به مساحت 4290 متر مربع برای افزایش ظرفیت و تولید میزهای روتاری گهواره ای نمود. در سال 1992 این شرکت شعبه ای در چین افتتاح نمود تا با رویکردی بهتر اقدام به مونتاژ و عرضه سریع تر و با قیمت های تمام شده پائین تر در کشور چین به منظور تامین نیاز های صنعت چین کرد. در سال های بعدی استاندارد های TUV را دریافت و به نشان symbol of excellence winner  آلمان دست یافت. در سال 1997 سری جدیدی از تارت های تراش ره به بازار عرضه کرد. در سال 2003 ظرفیت تولید را به فضایی به بیش از 7600 متر مربع افزایش داد. در سال 2004 با همکاری شرکت های ژاپنی تارت های مجهز به ابزار زنده و قابلیت فرز کاری و سرو در ژاپن طراحی گردید. به همین ترتیب در سال های بعدی اقدام به تجهیز دستگاه های ابزار دقیق از تولید کنندگان مطرح دنیا از آلمان و ژاپن کرد. توسعه و افزایش تولید انواع تارت ها مانند تارت های VDI و BMT از جمله مواردی بود که در سال های 2011 تا 2020 به آن نائل گردید.

 

 

تیم تحقیق و توسعه قوی که به صورت بی وقفه در جهت تعمیم نیاز های تولید به ماشین ابزار و متعلقات وابسته ، تلاش کرده است و افزایش خدمات فروش و تعمیرات در سراسر دنیا برند GSA plus را به برندی مطرح در زمینهی ساخت روتاری ها و محور های چهارم و پنجم بدل ساخته است.

 

 

محصولات :

میز های روتاری چهار و پنج محور در ابعاد و سایز های مختلف

  

 

 

میز های روتاری بزرگ در ابعاد مختلف به منظور استفاده در ماشین های سنگین همچون ماشین های سنتر دروازه ای ، بورینگ و ...

 

 

انواع تارت :

 

 

 

انواع کوپلینگ :

 

 

 

انواع اکسسوری و متعلقات وابسته ، همچون سه نظام ، چهار نظام ، انواع مرغک و ... :

 

 

از جمله موارد مهم در بخش تولید قطعات دقیق ، توجه به تجهیزات و دستگاه های اندازه گیری و تست میباشد . دستگاه هایی از قبیل ماشین های پنج محور ، دستگاه های سنگ زنی  بسیار دقیق و ...

 

 

 

 تجهیزات و ماشین آلان این شرکت :

 

دستگاه اندازه گیری دقیق سه بعدی Zeiss  آلمان ، دستگاه تس گیری لیزر زاویه دار از برند HP  آمریکا ، دستگاه تست اپتیک زاویه های بسیار ریز به نام Autocollomater از برند نیکون ژاپن ، ابزار تست الکترونیکی سطح از برند Wyler  سوئیس و بسیاری دیگر .

 

 

 

 

محصولات این شرکت در بسیاری از تجهیزات و دستگاه های ماشین ابزار کاربرد دارند . از مهترین کاربرد های این محصولات میتوان استفاده در ماشین های سنتر عمودی ، تراش های سی ان سی ، فرز های دروازه ای ، بورینگ و غیره نام برد.

تعامل و توسعه روز افزون بر اساس صداقت و تلاش سبب گردیده است تا برند GSA plus از برترین برند های تایوانی در عرصه تجهیزات ماشین ابزار قرار گیرد.

 

 

 

منبع : GSA plus

http://www.gsaplus.com.tw/

 

مقاله ی فوق  در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.