به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Renishaw تولید کننده ابزار های اندازه گیری دقیق و پزشکی ، انگلستان

معرفی شرکت Renishaw تولید کننده ابزار های اندازه گیری دقیق و پزشکی ، انگلستان

 

شرکت Renishaw  در زمینه توسعه و ساخت راه حل ها و ابزار های دقیق اندازه گیری فعالیت دارد. این شرکت در سال 1973 بوسیله دیوید مک مورتی (David McMurty) در انگلستان تاسیس گردید. مرکز تحقیقات و تولید در شهر Gloucestershire انگلستان قرار داد.

 

 

 اولین محصول این شرکت به نام touch-trigger prob توسط Sir David اختراع شد که به منظور بازرسی دقیق موتور در هواپیمای کونکورد ، بکار گرفته شد. این ابداع منجر به انقلابی در ساخت ابزار های اندازه گیری سه بعدی در جهت اندازه گیری دقیق قطعات ماشینکاری شده ، گردید.

 

 

سالانه در حدود 13 تا 18 درصد از درآمد سالانه به تحقیق و توسعه اختصاص داده می گردد. و این امر موجب شده است تا شرکت Renishaw قادر باشد راه حل ها و ابزار هایی برای اندازه گیری های غیر همگن و ناموازی ، طراحی و توسعه نماید. در سال 2017 ، ویلیام لی (Wiliam Lee) به عنوان مدیر اجرایی شرکت منصوب گردید.

بیش از 80 دفتر در 36 کشور جهان ، با بیش از 4500 پرسنل . حدود 3000 نفر از کارمندان در کشور انگلستان در محل اصلی شرکت جایی بیشترین میزان از تحقیقات و توسعه انجام میپذیرد ، فعالیت دارند.

محصولاتی در زمنیه تولید سنسورها برای ماشین ابزار سی ان سی که به صورت خودکار عملیات اندازه گیری ابزار را انجام مینماید ، انکودر های موقیعیتی برای کنترل دقیق حرکت،   ابزار های اندازه گیری لیزری برای تست و محاسبه عملکرد دستگاه ، سیستم هایی برای تولید crown دندان و bridge ، ابزار های میکروسکوپی برای آنالیز مواد ، پرینتر های سه بعدی با تزریق فلز ،ابزار های پزشکی برای اپلیکیشن های جراحی مغز و اعصاب .

 

ابزار های اندازه گیری و کنترل :

 

 

 

 

ابزار های موقعیت یابی و کنترل حرکت :

 

 

ابزار های پزشکی :

 

 

 

 

 

 

پرینتر سه بعدی ( فلز ) :

 

 

 

 

ماموریت و هدف این شرکت ، طراحی ، توسعه و ارائه راه حل ها و سیستم هایی است که دقت بسیار بالا را در زمینه های اندازه گیری و پزشکی تامین نمایند.

 

 

صنایعی که محصولات شرکت Renishaw در آنها بکار میروند ، هوا و فضا ، الکترونیک ، پزشکی ، خودرو سازی ، صنایع سنگین ، تحقیقاتی و آنالیز مواد ، انرژی.

https://www.renishaw.com/

 

 

امروزه به منظور سهولت و همچنین ارتقای عملیات های ماشینکاری دقیق از ابزار های اندازه گیری برند Renishaw در ماشین های سی ان سی به وفور استفاده میگردد. ابزار هایی همچون پراب ها که شامل ابزار و قطعه میگردند انواع تولز ستر ها و ...

 

 

 

 

منبع : Renishaw

 

مقاله فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.