به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Hiwin هایوین تولیدکننده بال اسکرو ، بلبرینگ (بال بیرینگ) ، واگن و قطعات و متعلقات صنعتی ماشین ابزار ، تایوان

شرکت Hiwin هایوین تولیدکننده بال اسکرو ، بلبرینگ (بال بیرینگ) ، واگن و قطعات و متعلقات صنعتی ماشین ابزار ، تایوان 

 

شرکت Hiwin در سال 1989 در کشور تایوان و شهر تایچون (Taichung) تاسیس گردید. رویکرد و شعار این شرکت توسعه فناوری ها و محصولاتی است که منجر به فراهم ساختن شرایط زندگی بهتر برای نوع بشر است.

نام این شرکت HIWIN برگرفته از HI-tech WINner که به معنای تکنولوژی برتر و پیروزی میباشد. با استفاده از محصولات این شرکت مشتریان به درک دقیق تکنولوژی و ارزش افزوده با برند Hiwin پی میبرند.

رنگ سازمانی این شرکت سبز و قرمز میباشد. سبز برگرفته از محیط زیست ، طبیعت و رشد و نمو است . و رنگ قرمز به معنای اشتیاق ، تلاش مضاعف و روحیه و تفکر خلاق است.

 

 

 

Hiwin  به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های حرکتی در رده دوم در جهان قرار دارد. میزان سرمایه گذاری این شرکت پانصد میلیون دلار میباشد و دارای 1.000 نفر پرسنل است.

 

محصولات :

این شرکت در زمینه تولید محصولاتی از قبیل بال اسکرو ها و اجزای حرکتی فعالیت دارد . بال اسکرو ها ، ربات های صنعتی  ، لینیر گاید ها ، بیرینگ های گوناگون که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرند.

 

 

صادرات اصلی این شرکت به کشور های آفریقا ، آسیا ، استرالیا ، اروپا ، خاورمیانه ، کشور های آمریکای جنوبی ، و سوئیس میباشد.

در طول سالهای متمادی به دلیل تحقیق ، توسعه و ارتقای کیفیت و ارزش محصولات شرکت Hiwin به کسب درجات عالی از دولت تایوان نائل گردیده است.

 

 

 

 

 

آقای CHUO مدیریت شرکت Hiwin

 

تفکرات سازمانی در خصوص حفظ محیط زیست :

1-     آموزش و ارتقاء سطح دانش پرسنل در Hiwin

2-     پیروی از قانون و قانون مندی در اجرای اهداف تولید در جهت حفظ محیط زیست

3-     جلوگیری و ممانعت شدید از ایجاد آلودگی

4-     حفظ منابع طبیعی

از دیگر محصولات این شرکت ربات ها میباشند که به منظور مرتفع ساختن نیاز های تولیدی و خدماتی به کار میروند. شرکت Hiwin به پیشرفت های مناسبی در این زمینه دست یافته است.

 

 

 

در مواردی که انعطاف پذیری و حرکات پیچده مورد نیاز است ربات های شش محور برای حفظ دقت حرکتی ، انجام حرکات مشکل و تکرار پذیری آن بسیار با اهمیت هستند. این ربات ها شامل محور های روتاری با انکودر های absolute  هستند. بنابراین دقت هایی تکرار پذیری تا 20 میکرون متر امکان پذیر است. اپلیکیشن هایی شامل ، جاگذاری دقیق ، جا به جایی ، مونتاژ ، ماشینکاری سبک ، بازرسی ، اسکن کردن و بسیاری دیگر.

وب سایت :

https://www.hiwin.com/

 

منبع :Hiwin

مقاله فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.