به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت رویال royal تولید کننده اسپیندل های ماشین ابزار ، تایوان

شرکت رویال تولید کننده اسپیندل های ماشین ابزار تایوان Royal spindle

 

 

همانطور که پیش تر در خصوص ساخت ماشین ابزار و ضرورت استفاده و بهره گیری از قطعات مکانیکی و نرم افزار های به روز در کنار استراتژی درست طراحی ، مطالبی را عنوان کردیم به تفضیل به تشریح شرکت های تولید کننده ی آنها نیز می پردازیم. در این بخش به معرفی شرکتی می پردازیم که در زمینه ی تولید مهمترین بخش از ماشین ابزار یعنی اسپیندل ها فعالیت دارد.

اسپیندل به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین جزء یک ماشین ابزار محسوب میگردد. انتخاب درست آن میتواند قابلیت ها و توانمندی های دستگاه را در حین افزایش طول عمر دستگاه ، افزایش دهد.

شرکت رویال تایوان و یا Royal precision Tools corporation در سال 2003 در تایچونگ (Taichung) تایوان تاسیس گردید.

 

 

علی الرقم گذشت زمان بسیار کوتاهی از تاسیس این شرکت در مقایسه با برند های دیگر تولید کننده اسپیندل در سطح دنیا ، این شرکت توانست به موفقیت های بسیاری در این زمینه دست یابد.

شرکت رویال بر اساس هدف افزایش بهره وری و طول عمر مفید حرکت مینماید. بدین ترتیب بر اصل بهترین کیفیت ، بالاترین سرعت و دقیق ترین طراحی های اسپیندل تاکید دارد. توسعه بیش از سطح استاندارد برای رسیدن به بالاترین دقت ، استحکام و استقامت و در نهایت بهره وری بیشتر.

 

توسعه بر اساس تفکر مذکور سبب گردیده است تا امروزه ، شاهد افزایش درخواست ها و بکارگیری محصولات این شرکت در ماشین های ابزار روز دنیا هستیم.

در این سالها شرکت رویال با واسطه آموزش نیروهای مستعد ، ارتقاء فرایند های تولید ، اجرا و بکارگیری تکنولوژی های جدید در طراحی بهتر اسپیندل سبب گردیده است تا محصولات برند رویال بیش از پیش خواستگاه تولیدکنندگان ماشین ابزار دنیا قرار گیرد.

 

 

در شرکت رویال توجه به نیاز های متشری از اصول اساسی و لازم الجرا است.

اسپیندل های built-in  بر اساس استاندارد های روز دینا طراحی ساخته ساخته و در فاز تولید انبوه قرار گرفته اند. به دلیل افزایش بهره وری و اطمینان از دقت مناسب اسپیندل های این شرکت به واسطه دستگاه های با کیفیت و دقت بالا ساخته و در محیطی مناسب از نظر دما و عاری از گرد و غبار و آلودگی مونتاژ می شوند. ابزار های اندازه گیری و تست دقت از جماه مهم ترین این تجهیزات میباشند. ماشین های اندازه گیری مانند coordinate measuring machine  ، تستر concentricity tester  ، دستگاه سنگ cnc rotary surface grinder ، دستگاه high precision vertical grinder  و دستگاه Balancing machine .

 

 

در شرکت رویال توجه به نیاز های مشتریان و اجرا و ارتقاء محصولات در جهت مرتفع ساختن نیاز آنها از مهمترین رویکرد های توسعه میباشد. به واسطه تیم تحقیق و توسعه این شرکت میتواند تمام استاندارد های لازم و حتی فراتر از آن ، قابلیت ها و ویژگی های خاص اسپیندل را بر اساس نیاز های مشتری آماده سازی و فراهم نماید.        

 

 

 

ابزار آلات و تجهیزات شرکت رویال :

1-     مونتاژ و ماشینکاری اسپیندل ها و قطعات متصله در فضای با دما و رطوبت مناسب به منظور دستیابی به محصولاتی به کیفیت یکسان با بهره وری مناسب.

2-     100 درصد از قطعات تولید شده مستقلا بر اساس استاندارد های مناسب  تست و کنترل کیفیت میگردند.

3-     تکنولوژی ساخت و مونتاژ اسپیندل : بکارگیری نیرو های متخصص و بسیار کارآمد و نظارت و سیستم کنترل تمام خط مونتاژ از نقطه ابتدایی تا بسته بندی محصول

4-     برنامه کنترل کیفیت : تست دمای اسپیندل ، لرزش ، طیف قدرت و بازرسی صدا و نویز های احتمالی ، تست استحکام اسپیندل ، تست دقت اسپیندل و تست نیروی گیرش و clamping

5-     ماشینکاری کامل قطعات متصله از ابتدا تا انتها : تمامی موارد ماشینکاری بدون نیاز به برون سپاری در شرکت رویال انجام و تمامی این مراحل تحت نظارت دقیق صورت می پذیرد.

 

 

 

 

ابزار ها و تجهیزات اندازه گیری :

 

 

 

محصولات :

محصولات این شرکت در چند گروه تقسیم بندی میگردد :

1-     اسپیندل های کوپل مستقیم Direct drive 

2-      اسپیندل های تسمه ای belt type

3-     اسپیندل های built in

4-     اسپیندل های built-in  و تسمه ای مخصوص دستگاه های تراش

5-     اسپیندل های گیربکس gearbox

وب سایت :

http : //www.royal-spindles.com

 

 

مقاله فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد. 

 

منبع royal precision