به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

دستگاه تراش سوئیس تایپ Swiss type برند تورنوس Tornos سری GT

دستگاه تراش سوئیس تایپ Swiss type برند تورنوس Tornos  سری GT

 

 

همانطور که در مقاله های پیشین نیز توضیح داده شد ، کاربرد های دستگاه های سوئیس تایپ در انواع مختلف ، متفاوت خواهند بود.

در این بخش به بررسی و شناخت سوئیس تایپ فوق العاده تورنوس سری GT می پردازیم.

این سری در سه مدل عرضه میگردد.

GT13, GT 26, GT 32

در سری های 26 و 32 امکان اضافه کردن محور B به منظور افزایش قابلیت های ماشینکاری در قطعات پیچیده ، امکان پذیر است.

 

 

 

سریGT به منظور ماشینکاری قطعات بلند و کوتاه ، با پیچیدگی های مختلف طراحی شده است. به لطف تجهیز تکنولوژی محور B در این سری میتوان سخت ترین قطعات را با دقت و سرعت بالا انجام داد.

GT13   شش محور حرکت خطی و دو محور C حداکثر تعداد ابزار 30 ، تعداد ابزار live 12 و ماشینکاری تا قطر 13 میلی متر

GT26  شش محور حرکت خطی و دو محور C حداکثر تعداد ابزار 40 ، تعداد ابزار live 14 و ماشینکاری تا قطر 25.4 میلی متر

GT32 شش محور حرکت خطی و دو محور C حداکثر تعداد ابزار 40 ، تعداد ابزار live 14 و ماشینکاری تا قطر 32 میلی متر

 

 

 

قابل اطمینان ، انعطاف پذیر و به شدت اپراتوری آسان .

طراحی ، تفکر ، تحقیق و توسعه و قابلیت های ماشین سازی بی نظیر شرکت تورنوس Tornos کلید پیشرفت و پیشتازی در زمینه ی تولید دانش و تکنولوژی است.

با توجه به ساختار حرکتی 6 محوره در سری GT ، میتوان در ضمن افزایش توانمندی تولید برای ماشینکاری قطعات با اشکال مختلف نیز برنامه ریزی کرد.

  • برنامه ریزی مناسب و هوشمند در جهت تسهیل فرایند های برنامه نویسی ، انتخاب ابزار و کوتاه ترین سایکل ماشینکاری به لطف برنامه TISIS
  • ست کردن ابزار 100 درصد به صورت عددی انجام میگردد که این مهم موجب افزایش دقت set up tools میگردد.
  • تجهیز به سفاله کش و سینی روغن مناسب ، تخلیه سفاله و روغن را در هر زمان و هر مقدار ممکن میسازد که موجب افزایش زمان مولد ماشینکاری میگردد.
  • طراحی مناسب در فضای کابین امکان تهویه مناسب و دسترسی ابزار ها را میسر مینماید.
  • اسپیندل های برند تورنوس از نوع built-in میباشند که به صورت مستقیم به گاید بوش ها کوپل شده اند. اسپیندل های فوق العاده و طراحی گاید بوش ها در برند تورنوس از شاخص ترن موارد متمایز به حساب می آیند.

همانطور که در مقاله " اسپیندل قلب تپنده ماشین ابزار " مطرح شد ، رکن اصلی هر ماشین ابزار ، اسپیندل آن است. توجه و دقت در تولید آن میتواند شاخصه های تولید را توسعه داده و آن را قابل اتکا و اطمینان سازد.

  • توانمند سازی اسپیندل به وسیله موتور با گشتاور بالا تا سرعت های 10.000 دور امکان ماشینکاری قطعات سخت و در نهایت افزایش عمر ابزار و قطعات مرتبط و در نتیجه صافی سطح عالی را سبب گردد.
  • امکان آرایش 40 ابزار در سری های GT26  و GT32 هر نوع ماشینکاری را ممکن مینماید.
  • همسان سازی اسپیندل های فرعی و اصلی از لحاظ توان بدان معناست که دو دستگاه در یک ماشین قرار گرفته است و این همان بهره وری دو برابری است.
  • از شاخصه های اصلی در سری GT دارا بودن محور B میباشد. که حول محور Y بر اساس برنامه به صورت indexable قابل چرخش است که ابزار های فرزکاری و دریل کاری بر روی بلوک ابزار قابل نصب می باشد.
  • ماژولار بودن چیدمان ابزار ها ،ادغام ابزار های مختلف را سبب میگردد. و این نشان از توجه به تمامی جزئیات از ابتدای طراحی است.
  • امکان استفاده از گاید بوش و بدون آن . امکان convert کردن گاید بوش در زمانی کمتر از 15 دقیقه

یکی از اپلیکیشن های قابل اجرا در سری GT موارد و قطعات پزشکی مانند قطعات دنتال میباشد. در تولید و ماشینکاری قطعات دنتال که از جنس تیتانیوم هستند ، کنترل سفاله و سرویس بسیار مهم است . صلبیت ، استحکام و فراخ بودن فضای ماشینکاری و چیدمان ابزار ها این امر را میسر مینماید. در این میان امکان افزایش بهره وری با اضافه کردن تجهیزاتی از قبیل "پمپ فشار قوی ، سفاله کش ، جدا کننده روغن و غیره وجود دارد.

 

 

محور B قابلیت اجرا در اسپیندل اصلی و فرعی را دارا میباشد. بدون نیاز به تنظیمات دستی ، به وسیله ی کنترل عددی میتوان تمامی قطعات پیچیده و دارای نقطه منفی و curve را تولید نمود.

اسپیندل های تمام سری های برند تورنوس Tornos از ساختار built-in design میباشند که موتور در داخل اسپیندل نقش روتور را بازی مینماید و این امر موجبات افزایش گشتاور ، سرعت ، contamination prevention به داخل اسپیندل و کنترل دما میسر خواهد بود.

 

 

انواع ابزار ها و بلوک های مختلف ماشینکاری اعم از thread-whirling , polygon , slotting unit, gear hobbing, قابل نصب بر روی سری GT میباشند. 

 

 

 

 

تکنولوژی نسل 4 امکان طراحی و پیشبرد برنامه ای به نام TISIS را میسر ساخته تا تمامی راه حل های تولید و کنترل روند تولید از راه دور را نیز امکان پذیر نماید.

 

 

مشخصات :

 

 

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر دستگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

http://ksp-group.ir/product/id/31/TORNOS-Swiss-GT-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AA-abutment

 

جهت اطلاعات فروش با واحد فروش شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تماس فرمائید.

شماره تماس:02138467000 داخلی 120

 

مطالب فوق در بخش فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام بلامانع است.