به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

نمایندگی اصلی دریل رادیال چین و چک ZJ در ایران

نمایندگی اصلی دریل رادیال چین و چک ZJ در ایران

ماشین های دریل رادیال به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های مورد استفاده در صنایع مختلف میباشند. این نوع دستگاه ها به منظور عملیات سوراخکاری بکار برده می شوند.

تاریخچه ورود این نوع دستگاه ها به سال های 1346 و بعد از آن همزمان با تاسیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بر میگردد. سال هایی که فعالیت های مختلفی در جهت تامین نیاز صنعتی کشور صورت گرفت .

 

 

​ایران درسال‌ های دهه چهل شمسی همزمان با توسعه اجتماعی ،شاهد وقوع انقلاب صنعتی در مقیاس کوچکی بود که منجر به افزایش سهم تولید ناخالص ملی ، ازدیاد تعداد کارخانه‌ها و بالا رفتن تولید برخی صنایع مادر شد. حمایت‌های همه جانبه دولت افزایش یافت و بخش صنعت در این دوره‌ با برنامه‌ها و طرح‌های گسترده‌ای که ارائه می‌​شد تغییرات وسیعی را تجربه نمود.با توجه به رشد تغییرات ، سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در تيرماه 1346 با دو وظيفه اصلي ايجاد بنگاه‌هاي صنعتي جديد و نوسازي بنگاه‌هاي فرسوده تأسيس گردید. اين سازمان تا پيروزي انقلاب اسلامي حدود 136 شركت در زمینه‌های صنعتي ، توليدي و مهندسي راه اندازی نمود.همچنين در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ايران به پشتيباني وسيع جبهه‌ها و تأمين تجهيزات و كالاهاي مورد نياز رزمندگان همت گمارد و بعد از آن سال‌ها و به این روند ادامه داد. درحال حاضر در حوزه های مختلف صنعتی کشور به مبارزه با استعمار اقتصادی مشغول است.

 

 

تامین کالاهای صنعتی به ویژه ماشین ابزار عمدتا از کشور های بلوک شرق مانند شوروی ، رومانی و چکاسلواکی ، لهستان و غیره صورت می پذیرفت. در این میان ماشین آلاتی نیز از آلمان و کشور های اروپایی دیگر وارد شد و در اختیار بخش های کوچک و بزرگ صنعت ایران قرار گرفت.

 

 

دریل های هکرت ( آلمان شرقی ) ، دریل رادیال چکاسلواکی ( توز TOZ ) ، ماز MAS ، دریل های رومانی و روسی را کماکان در صنعت ایران و در حال کار هنوز مشاهده می کنیم.

 

 

با رشد انقلاب اسلامی و تحریم های روز افزون ، مدیران وقت کشور به منظور حفظ نیاز جامعه صنعتی روی به تعامل با برندهای چینی به نام چین و چک (SMTCL ) تیپ ZJ  آوردند . این شرکت همکاری نزدیکی با شرکت های چکاسلواکی داشت و محصولات در خور توجه و با کیفیت مرغوب تولید می کرد ، از این روی این همکاری بین ایران و چین در بسیاری از دستگاه های تولیدی این شرکت ادامه یافت و نیاز جامعه صنعتی ایران را تا حدود مناسبی مرتفع ساخت.

 

 

در سال های بعدی این همکاری ها در بخش خصوصی  ادامه یافت.

نماینده اصلی دریل رادیال های چین در ایران شرکت خاوران صنعت پاسارگاد میباشد.

 

 

تامین قطعات به صورت کامل و تعمیرات مناسب و منظم این نوع دریل رادیال ها توسط نماینده انحصاری این برند در ایران موجبات محبوبیت این محصول را در بین صنعتگران ایرانی ، فراهم ساخته است.

 

 

مقاله فوق در بخش فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.