به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فرز cnc آکبند فانوک 1100X610X650 کنترل چهار محور فانوک

بررسی فرز cnc سری VMC1100B ابعاد 1100X610X650  و کنترل چهار محور فانوک سری Oi-MF


فرز های سی ان سی و یا در اصطلاح کلی ماشین سنتر های عمودی از جمله ماشین آلاتی هستند که در صنایع مختلف بکار میروند و نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. از این رو انتخاب درست این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ماشین های فرز سی ان سی به منظور براده برداری در صنایعی همچون قالبسازی ، قطعه سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع نظامی ، پتروشیمی ، نفت و گاز ، تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، بسته بندی ، غذایی و دارویی و ... بکار برده می شوند.

 

 


هر بخش و هر صنعت نیازمندی های خاص خود را دارد از جمله ی این نیاز ها قابلیت هایی نظیر دارا بودن محور چهارم و همزمانی محور ها ، دقت عملکرد ، ایستایی و پایداری ، افزایش زمان مولد ماشینکاری ، استقامت و قدرت ماشینکاری و ... بنابراین یافتن فرز سی ان سی ای که بتواند تمام و یا بیشتر نیاز های صنایع مختلف را مرتفع سازد به شدت ضروری است. فرز های سری VMC1000B از آن دسته اند.


از جمله ی این قابلیت ها توام با قیمت رقابتی در مقایسه رقبا به شرح ذیل اعلام میگردد :


این سری از فرز ها دارای عرض حرکتی بسیار مناسبی هستند ؛ 610 میلی متر. در بحث قالبسازی از مهم ترین نیاز های قالبسازان داشتن حرکت حداکثری میز در عرض میباشد که این مهم قابلیت های انعطاف پذیری قالبساز را افزایش می دهد. در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بهره گیری از محور چهارم از اهمیت خاصی برخوردار است که فرز های این کلاس قابلیت همزمانی تا چهار محور را دارا میباشند. بهره گیری از کنترل فانوک سری F و پکیج 1 این مهم را تامین نموده است.


در عملیات های ماشین کاری برای اپلیکیشن های قطعه سازی به منظور رسیدن به تولید حداکثری نیاز به تجهیز دستگاه به گاید های خطی لینیر میباشد.
در صنایعی همچون ماشین سازی که براده برداری سنگین صورت می پذیرد ، دستگاهای صلب و با اسپیندل توانمند نیاز است که توان موتور محور ها و اسپیندل قابل ملاحظه باشد بنابراین ابزار در فشار های محوری و شعاعی بیشترین بازدهی و طول عمر را با سرعت ، کیفیت و دقت تامین می نماید. اسپیندل این سری از دستگاه ها توان 11/15 کیلو وات میباشد و موتور محور ها 2.5 کیلووات میباشد . در نظر داشته باشید بیشترین هزینه های تمام شده دستگاه در تامین نرم افزار و موتور ها میباشد که تقریبا تمامی تولید کنندگان ماشین ابزار با قیمتی یکسان آن ها را خرید میکنند ، با نگاهی ساده به توان آمپلی فایر ، توان موتور ها و اسپیندل، قابلیت محور چهارم و نوع پکیج کنترل ( در صورت فانوک بودن ) می توان تفاوت را مشاهده نمود. برای رسیدن به کمترین لرزش ، افزایش سرعت و صافی سطح بیشتر اساسی ترین نکته ، طراحی بدنه و نوع چدن ریزی دستگاه های سی ان سی است. این سری از دستگاه ها با وزن 7 تن از شاخص ترین ماشین های عرضه شده در بازار ایران هستند. به جرات می توان گفت از ابتدای تامین و عرضه این محصول ( از سال 1385 ) در بازار ایران بهترین قیمت ، بهترین شرایط پرداخت و بهترین کیفیت را در میان رقبا به خود اختصاص داده است.


عریض بودن گاید های لینیر محور عرضی (Y) از جمله مزایای این فرز سی ان سی به منظور رسیدن به صلبیت بیشتر است سایز 45 میلی متر. تجهیز لینیرها و واگن های ژاپنی برند THK.

 


برخی از اطلاعات فرز VMC1100B:


1100x610x650
fanuc Oi MF package 1
صفحه نمایش 10.4 اینچ
وزن دستکاه 7 تن
سفاله کش نقاله ای
انبار ابزار بازویی 24 تایی تایوان
اسپیندل 8.000 دور برند رویال تایوان
موتور ، درایو و کنترل ژاپن سری Oi-MF سری پک 1
توان موتور محور ها 2.5 کیلووات و محور Z کیلو وات 3
بال اسکرو و بال برینگ ها NSK ژاپن
لینیر ها برند THK ژاپن
توان اسپیندل 11/15 کیلووات
دارای سیستم OIL SKIMMER


جهت اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تماس فرمائید.

021-38467000 داخلی 120

 

مطالب فوق در بخش فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.
استفاده از مطالب فوق با ذکر نام بلامانع است.