به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Ecom تایوان تولید کننده فرز سنتر های عمودی ، فرز cnc ، دروازه ای و ... ، تایوان

معرفی شرکتEcom  تایوان تولید کننده فرز سنتر های عمودی و دروازه ای ، تایوان 

 

شرکت Ecom precision machinery Co در سال 1976 فعالیت خود را در تایوان آغاز نمود. تفکر سازمانی و رویکرد توسعه همگام با مشتری مداری همواره برای مدیران این شرکت از ابتدا جزء مهمترین ارکان تا به امروز بوده است. تعامل سازنده با شرکت های معتبر دنیا به خصوص شرکت های تولید کننده ماشین ابزار در ژاپن از جذابیت های ساختاری این شرکت میباشد. درک اینکه خدمات درست و به جا در روند توسعه و افزایش میزان بهره وری دستگاه می شود ، شرکت Ecomcnc را در بازار های جهانی خوش نام ساخته است. در همین راستا گواهی نامه های معتبر جهانی همچون ISO و نشان CE اروپا را برای این مطلب اخذ نمود.  

 

 

این شرکت انواع مختلفی از دستگاه های صنعتی را در روند تولید خود قرار داده :

ماشین های سنتر عمودی ، ماشین های سنتر افقی HMC و ماشین های سنتر دروازه ای

 

 

 

از نکات جالب در زمینه ی تولید شرکت Ecom پرداخت و توجه به تعدد محصول نیست بلکه رشد و ارتقاء کیفیت ماشین های سنتر میباشد و از این باب توانسته به قیمت های رقابتی مناسب متناظر با کیفیت در خور توجه باشد.

کلیه قطعات ساخته شده توسط این شرکت به وسیله دستگاه های دقیق ، مورد تست ، بررسی و کنترل کیفیت می شود . چرا که Ecom اعتقاد دارد توجه به جزئیات موجب رسیدن به کیفیت مناسب خواهد شد و بر این اساس شعار خود را Ecom , you can rely on  انتخاب نموده است.

 

شرکت Ecom بر خلاف بسیاری از تولید کنندگان ماشین ابزار به ساختار متالوژی ریخته گری اهمیت بسیاری قائل می گردد، به عنوان مثال در بحث ریخته گری بدنه از استاندارد های میهانایت بهره گرفته می شود و برای رسیدن به بالاترین کیفیت در ساخت میز  از منظر دقت و سختی ، توجه خاص دارد. در ساخت میزهای سنتر عمودی و دروازه ای به هیچ عنوان از عملیات سخت کاری القائی و نظایر آن استفاده نمی شود چرا که این امر بعد از عملیات سنگ زنی موجب deformation و بروز خطای های ماشینکاری خواهد شد. ایکام برای حفظ این مهم و امنیت خاطر مشتری توانسته با استفاده از عملیات ریخته گری مناسب به optimum درجه سختی برسد. راه حل های مناسب تولید نیاز به تیم تحقیق و توسعه دارد و این مطلب در شرکت ایکام بسیار پر رنگ میباشد.

 

 

برای مطالعه بیشتر دستگاه های شرکت Ecom بر روی لینک زیر کلیک فرمائید :

http://ksp-group.ir/products/brand/7/cat/1/%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%85-ECOM

 

مقاله فوق در واحد فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.