به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Twinhorn تولید کننده فرز های cnc ، تایوان

معرفی شرکت Twinhorn  تولید کننده فرز های cnc تایوان

 

شرکت Chi-Fa در سال 1976 میلادی تاسیس شد. در ابتدا ، Chi-Fa در تولید قطعات ماشین های ابزار فعالیت نمود. در طول چهل سال تولید،  این شرکت همواره به استعانت از تفکر خود که همان " تایید و حفظ کیفیت" میباشد پایدار و ثابت قدم بوده است.

 

 

رضایتمندی مشتری ، بازار یابی اصولی و استفاده از فناوری های نوین سبب گردید تا شرکت Chi-Fa به عنوان یک تولید کننده ماشین ابزار cnc و  به جزء 10 برند برتر تایوان تبدیل گردد.

 

طراحی های این شرکت بر پایه نیاز مشتری ، تحقیق و توسعه در درک بیشتر قابلیت های ماشینکاری در زمان کمتر و عمر بیشتر میباشد. محصولات این گروه صنعتی شامل :

ماشین های سنتر عمودی ، ماشین های سنتر افقی ، ماشین های سنتر دروازه ای ، ماشین های فرز cnc پنج محور ، فرز های cnc دروازه ای پنج محور ، تراش cnc  و بسیاری دیگر میباشد.

 

 

 

 

 

به لطف دقت مناسب و عملکرد بی نظیر ماشین های Chi-Fa به صورت گسترده ای در صنایعی همچون هوا-فضا ، صنایع انرژی های تجدید پذیر ، صنایع قالبسازی ، صنایع خودروسازی الکترونیک و ارتباطات ، بکار مییروند.

در روند تولید شرکت Chi-fa با بهره گیری از ماشین های طراحی شده خود و تعامل با شرکت های ابزار دقیق کلیه مراحل ریخته گری و چدنی ریزی اندازه گیری ، تست و کنترل میگردد. پس از ماشینکاری بدنه، دستگاه های اندازه گیری بزرگ سه بعدی به منظور بازرسی دقیق مورد استفاده قرار میگیرند تا روند تولید قطعات با دقت هندسی مناسب حاصل شود. کلیه قطعات ریخته گری تحت لیسانس میهانایت آمریکا انجام میگردد. بهره گیری از دانش ریخته گری و امکانات آن سبب گردیده است تا این شرکت بتواند در روند تولید خود کیفیت های متناظر با درخواست ، همراه با هزینه های پایین را فراهم آورد.

 

 

 

 

تمامی دستگاه های تولید این شرکت توسط تکنسین های ماهر مونتاژ می شوند . استادانی که به واسطه سالها تجربه بر اساس استاندارد های بین المللی ISO کار می کنند.  تمامی قطعات مانند ستون ، اسپیندل ، انبار ابزار و غیره 100% به وسیله واحد بازرسی کیفیت به منظور حفظ دقت ، استاندارد می شوند. کلیه اتصالات ماشین ابزار ها بوسیله تیم فنی و کارآزموده Chifa به صورت حرفه ای شابر زنی میشوند. این عملیات صلبیت ، دوام و دقت را به مراتب بالا میبرد. برخلاف بسیاری از شرکت های تولید کننده ماشین ابزار که به دلیل هزینه های بالای شابر زنی از اینکار خودداری میکنند اما شرکت Chifa همواره بر تولید کالایی با کیفیت اهتمام داشته است.  

 

 

 

 

شرکت Chi-Fa که با نام تجاری Twinhorn  شناخته می شود ، خود به عنوان تولید کننده و تامین کننده اسپیندل های با کیفیت ، مطرح است. قابلیت های این شرکت در تولید اسپیندل های دقیق با سرعت بالا بر کسی پوشیده نیست.

 

 

بهره گیری از استراتژی بی نظیر تولید اسپیندل ، بکار گیری دستگاه های سنگ زنی دقیق ، تست و مونتاژ اصولی سبب گردیده است تا برند Twinhorn  از برند های معتبر در این زمینه باشد.

کلیه دستگاه های این شرکت دارای استاندارد های ISO9001 و استاندارد CE اروپا میباشد.

 

 

 

 

محصولات این شرکت در اقصی نقاط جهان فروخته شده و مورد رضایت تمامی مشتریان میباشد.

 

 

به منظور مطالعه دستگاه های شرکت Twinhorn  بر روی لینک زیر کلیک فرمائید : 

 

http://ksp-group.ir/products/brand/5/cat/1/%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D9%86%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%86-Twinhorn

 

 

مقاله فوق در واحد فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.