به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت SMTCL و یا چین و چک تولید کننده انواع ماشین ابزار ، چین

بررسی شرکت (SMTCL (Shenyang machine tools  و حضور آن در ایران

 

 

                                            

شرکت SMTCL یک شرکت تابعه از SYMG میباشد که با بر شمردن یک مجموعه مستقل ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات در جهان است که سالانه 80.000 ماشین ابزار تولید میکند و گردش مالی در حدود 2.9 میلیارد دلار دارد. SMTCL دارای بیش از 300 محصول از جمله  بورینگ های CNC   ، تراش های سنتر عمودی ، ماشین سنتر های عمودی ، تراش های سنتر افقی ، ماشین سنتر های افقی ، ماشین سنتر های دروازه ای ، ماشین های PIPE THREADING و ماشین های TAPPING میباشد.

                             

SMTCL دارای مراکز طراحی و کارخانه های متعدد در آلمان و چین است. دفتر مرکزی SMTCL-AMERICA در شهر کالیفرنیا  واقع شده است. SMTCL   آمریکا خدمات و پشتیبانی به 15 نماینده فروش در سراسر آمریکا ، کانادا و مکزیک را ارائه مینماید.

                             

یکی از شرکت هایی که SMTCL در جهت توسعه کیفیت ماشین ابزار خود با آن به تعامل پرداخت ، شرکت TOS چکسلواکی میباشد که در ابتدا تنها تحت لیسانس این برند بود و بدین ترتیب این پروژه به نام چین – چکسلواکی نام گرفت. شرکت SMTCL در سال 1995 تاسیس گردید و متعلق به شرکت SYMG میباشد که در سال 1930 تاسیس شد. شرکتی در ابعاد کوچک که در شهر شنیانگ چین شروع به فعالیت کرد. سپس به سرعت پیشرفت کرد و به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بدل گردید. شرکت SYMG شامل شرکت های تابعه SMTCL  و یا Shenyang machine tools co.,Ltd ، شرکت Schiess GmbH آلمان ، شرکت CY Yunnan Machine Tool Co.,Ltd  و شرکت Kunming Machine Tool Co.,Ltd میباشد. همکاری جهانی این مجموعه منجر به استخدام 18000 پرسنل گردیده است. رویکرد این شرکت به ویژه در زمینه ماشین آلات تراشکاری ، بورینگ ، فرز و دریل برای مشتریان خود در 80 کشور میباشد.

                            

شرکت SMTCL شرکت جوانی است با این حال شامل چند شرکت زیر مجموعه میباشد که از آن قبیل می توان به شرکت Shenyang No 1 Machine Tool Works ، شرکت China-Czechoslovakia Friendship Works و شرکت Shenyang No.3 Machine Tool Works را نام برد.

                           

 SMTCL در سال 2004 یک شرکت تولید کننده ماشین ابزار های سنگین آلمانی به نام Schiess که سابقه 150 ساله دارد را خریداری کرد.

در طول دهه گذشته SMTCL با جهش تولیدی زیادی روبرو بوده است و در چین و آلمان در سال 2011 ماشین آلاتی به ارزش 3 میلیارد دلار تولید نموده است.

                        

در سال های اخیر تلاش های بسیاری در جهت افزایش سطح کیفی از جهت تکنولوژی صورت گرفته است که بدین منظور از طریق گسترش استراتژیک در زمینه های هوا و فضا ، دفاع ، کشتی سازی و بازار های انرژی در تثبیت اینکه "بزرگترین "  میتواند " بهترین " هم باشد. و این امر به لطف تلفیق و همکاری مهندسی آلمانی و بهره وری تولید چینی میباشد.

یکی از شعار های SMTCL  " کار و تولید قدم به قدم در کنار مشتری " است . شعاری که به سبب آن ارتباط مستقیم با مشتری ، یافتن راه حل مناسب و برطرف ساختن نیاز های پیوسته ی مشتریان  از اصلی ترین دلایل عمل به آن شعار ، میباشد. از این روی SMTCL در بسیاری کشور های دنیا اعم از ایالات متحده آمریکا ، ترکیه ، جمهوری چک ، آلمان ، جمهوری اسلامی ایران و غیره نماینده های انحصاری به منظور ایجاد بستری در جهت ارتباط با مشتری ، ارائه خدمات بروز تر و یافتن راه حل مناسب در جهت قیمت و کیفیت متناسب با آن بازار ، تاسیس نموده است.

در بازار ایران حدود 15 سال است که شرکت خاوران صنعت پاسارگاد (KSP-GROUP) از سال 89 و قبل از آن شرکت توسعه صنعت پربار PID به واسطه مدیران خود این مسئولیت را بر عهده داشته اند و تا به امروز طبق خط و مشی تعیین شده ، به منظور ارائه خدمات و فروش محصولات اقدام نموده اند . شرکت SMTCL  با نام هایی همچون چین و چک و شنیانگ در بازار ایران شناخته شده میباشد.

                     

                           

نوآوری در فروش محصولات ، تحویل روز ، تنوع محصول ، ارائه خدمات بروز ، انبار قطعات بروز و مجهز ، برند سازی ، شرکت در نمایشگاه های مختلف ، نفوذ در بازار های های مختلف تولید اعم از صنعت خودرو ، پتروشیمی ، پزشکی و غیره به منظور گسترش بازار های هدف ، همه از جمله اقداماتی بوده است که مدیران شرکت خاوران صنعت پاسارگاد بدان پرداخته اند. 

از نکات پیشرفت توسعه در چین و خصوصا SMTCL تعامل و همکاری در تولید است مدیران ارشد این شرکت با درک توانمندیهای خود توانسته اند در مدت زمانی بسیار کوتاه به بهره وری بسیار بزرگ دست یابند.

همکاری با شرکت های تولید قطعات و تجهیزات همچون THK JAPAN ، NSK JAPAN  ، HIWIN TAIWAN  ، PMI TAIWAN  ، SPINTECH TAIWAN ، ROYAL TAIWAN ، REXROTH GERMANY ، FANUC JAPAN، SIEMENS GERMANY ،  HAIDENHIN GERMANY  ، LS KOREA ، ZF GEAR GERMANY   ، RENISHAW ENGLAND، و  بسیاری دیگر.

 

 

 

این مقاله در واحد فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

 استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.