به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فانوک منوال گاید به چه منظور استفاده میگردد؟ What is Fanuc manual guide for?

What is Fanuc manual guide for?

فانوک منوال گاید به چه منظور استفاده میگردد؟

منوال گاید یا راهنما یک پلت فورم برنامه نویسی کاربر پسند میباشد که به منظور تسهیل فرایند برنامه نویسی ساخت قطعه استفاده میگردد. این نرم افزار ، برنامه نویسی نو آورانه برای توسعه روند ساخت را تسریع می بخشد.

به لطف فانوک منوال گاید برنامه نویسی برای دستگاه های تراش و فرز و ماشین های چند منظوره بسیار راحت تر خواهد بود. منو های واضح ، شبیه ساز های گرافیکی (GRAPHIC SIMULATIONS) کاربر را از طریق برنامه نویسی هدایت میکند و نتایج بسیار کارآمد حتی برای فرایند های پپیچیده ماشینکاری را تولید میکنند.

فانوک منوال گاید نرم افزاری است که بر اساس کدهای استاندارد ISO ساخته و دارای رابط ارگونومیک سی ان سی برای برنامه ریزی سایکل ها میباشد. بدین ترتیب که با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی ، با آیکون های user-friend به شما اجازه میدهد به صورت تعاملی برنامه های قطعه را تنها در چند مرحله ایجاد  کنید. تمام اطلاعات مربوطه تنها در یک صفحه نمایش نشان داده ، می شوند..

بنابراین از تغییر دایمی بین صفحات نمایش که امکان از دست دادن دیتا را سبب میشود جلوگیری به عمل می آید.

 

 

نکته مهم : در خرید ماشین ابزار خود تنها به داشتن اسپیندل با دور بالا ، کنترل معتبر و برند بودن لینیر ها بسنده نکنید. بسیارند مواردی که شما را در افزایش بهره وری محصول خود کمک میکنند.

به عنوان مثال کنترل های فانوک سری F دارای چندین تیپ میباشند 1 , 3  و 5 هر کدام مفهوم و قیمت خاص خود را دارند !!

 

 

شرکت خاوران صنعت پاسارگاد در تلاش است تا اطلاعات صحیح و کاربردی در خرید و استفاده ماشین ابزار را در اختیار صنعتگران ایران اسلامی قرار دهد تا هرچه بیشتر به توسعه فرایند تولید کمک نماید.

 


مقاله فوق در بخش تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.