به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

موتور های آلفا و بتا ALPHA AND BETA و AMPLIFIER در فانوک

موتور های آلفا و بتا در فانوک : alpha and beta motors

موتور های اسپیندل  بتا قدرت و گشتاور مناسبی را فراهم مینمایند. این سری از موتور های اسپیندل برای ماشین های کوچک و متوسط مناسب میباشند همچنین می توان از آنها برای تراش های cnc  نیز بهره برد. مصرف کمتر انرژی با کارایی مناسب و ایجاد گرمایش کمتر در این موارد حائز اهمیت هستند.

موتور های اسپیندل  آلفا ، موتور هایی بسیار توانمند و با قابلیت شتاب پذیری مناسب و تامین دقت مکانیکی بالا و لرزش کمتر هستند. این سری از موتور های اسپیندل هماهنگ و کارآمد برای اسپیندل های با عملکرد بالا نظیر اسپیندل های built-in و ماشین های بزرگ میباشند.نرخ خروجی این موتور ها بین 0.55 تا 55 کیلو وات است.

 

 سروو موتور ها :

سرو موتور محور ها از نوع بتا ، عملکرد مناسب در کنار مصرف کم ، برای ماشین های متوسط به منظور تجهیز بر روی محور ها و موقعیت یابی خوب و شتاب سریع توصیه میگردد. این سری سروو موتورها در دو نوع F و S تامین میگردد که نمونه S قویتر میباشد. گشتاور در سری های بتا بین 0.2 الی 40 نیوتن بر متر میباشد.

چرخش مناسب و حداکثر سرعت 6.000 RPM . رزولوشن بالا 1 میلیون Rev.

در سری سروو موتور های آلفا پیشروی بسیار نرم ، که دارای دو ورژن F و S میباشد. خروجی گشتاور بین 1-3000 NM . حد اکثر سرعت تا 6.000rpm  و رزولوشن 3میلیون 200 هزار rev .

 

آمپلی فایر سری آلفا     شامل محور های مجزا و اسپیندل

 

 

 

 

آمپلی فایر های سری بتا شامل سه محور  به صورت فشرده و یک اسپیندل

 

 

 


مقاله فوق در بخش تحقیق و توسعع خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.