به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت Z-MAT تولید کننده انواع فرز و تراش cnc ، چین

معرفی شرکت Z-MAT تولید کننده انواع ماشین های تراش cnc  فرز های cnc  و ... در کشور چین

 

شرکت Zhenhuan MAchine Tools  در سال 1990 میلادی در چین تاسیس شد . از سال 2000 میلادی به بعد انواع مختلفی از ماشین های ابزار با قابلیت های مختلفی به منظور استفاده در صنایع متنوع در این شرکت ساخته و طراحی شد. در سال 2005 شرکت Z—MAT تمامی محصولات خود را در رنج ماشین های ابزار CNC قرار داد . در سال 2010 شرکت Zmat شرکت Giessen را به منظور تولید اسپیندل های با سرعت بالا ( high-speed ) و دقیق تاسیس نمود . در ادامه این شرکت بزرگ صنعتی در سال 2017 شرکت دیگری در شهر نانجینگ (Nanjing ) چین جهت توسعه فرایند های ساخت ماشین آلات تاسیس و افتتاح نمود. در سال 2018 این شرکت به بیش از 60 کشور جهان صادراتی از انواع ماشین ابزار های هوشمند و تکنولوژی انجام داده است.  روند رشد بسیار سریع این شرکت در بومی سازی تولید و ایجاد زمینه ای در خصوص تحقیق و توسعه و همچنین نیاز سنجی بازار های هدفی بسیار قابل توجه میباشد .

 

 

شرکت Z-MAT متشکل از پنج زیر مجموعه ی تولیدی میباشد :

 

 

 

در زیر دو مجموعه ی اصلی این شرکت را مشاهده می نمائید :

 

 

 

 

در شکل زیر نمای داخل سالن مونتاژ و تولیدات را مشاهده می نمائید :

 

 

 

 

توجه به خدمات پس از فروش ، موجودی قطعات یدکی (spare-parts) و بومی سازی تولیدات چه در بخش ریختگری توجه به عملیات های Aging treatment ، ماشینکاری و همچنین نصب و مونتاژ از مواردی است که موجبات رشد سریع و با کیفیت محصولات برند Z-mat در قیاس جهانی را سبب گردیده است.

 

 

از نکات قابل توجه در تولیدات شرکت Z-MAT میتوان به دقت در فرایند مونتاژ ، تست و بررسی های نهایی تحویل ماشین های ابزار توجه نمود. استفاده و بهره گیری از جدیدترین متد های سنجش دقت و بررسی کیفی و کمی از موارد بارز در این گروه صنعتی است.

 

 

در کنار توجه به ساخت و بررسی به کم و کاست تولیدات ، گروه مجرب بازاریابی و فروش محصولات همواره در صدد توسعه و شناخت قابلیت های این مجموعه ی بزرگ صنعتی در کشور های مختلف دنیا بوده است. شرکت در نمایشگاه های متعدد صنعتی و تخصصی سبب گردیده است تا شرکت Z-MAT به بازار های مهم صنعتی همچون ایالات متحده آمریکا و همچنین قاره ی آمریکا دست یابد .

 

 

 

 

محصولات :

انواع مختلف و متنوعی از تراش های ریل تخت ، ریل مورب ، عمودی با قابلیت ها و محور های مختلف

انواع ماشین های سنتر عمودی از نوع فرز cnc   ، ماشین های سنتر افقی با قابلیت ها و کارکرد های مختلف

انواع مختلفی از فرز های سنتر دروازه ای و ...

 

 

در این میان یکی از نکات برجسته ای که در مقابل با رقبا شرکت Z-MAT را برجسته مینماید و حاکیبومی سازی تولیدات و نشانگر میزان تحقیق و توسعه میباشد ، توجه به نیاز های خاص مشتریان است در حوزه ی مختلف ماشین های مخصوصی را با پیش فرض های تعیین شده در فرایند تولید قرار داده است تا به سرعت نیاز های این مشریان مرتفع و تامین گردد.  

ماشین های دبل اسپیندل – ماشین های multitasking   و ...

 

 

 

این میزان از تنوع ماشین های مخصوص سبب مبگردد تا تولید بسیاری از قطعات پیچیده با استفاده از محصولات شرکت Z-MAT میسر گردد

 

 

همکاری ، تعامل و روحیه ی مناسب در جهت رفع مشکلات و نگاه به توسعه ی روز افزون این شرکت را تبدیل به مجموعه ای کارامد و بزرگ ساخته است

 

 

 

شرکت خاوران صنعت پاسارگاد به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران ، امکان بهره مندی از محصولات ، دانش و تکنولوژی برتر را برای صنعتگران و مشتاقان این حوزه تسهیل کرده است.

 

مطالب فوق در بخش تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام منبع بلامانع میباشد.