به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فروش دستگاه تراش سه میل چینی و یا رومیزی سری CO636AX1000

فروش دستگاه تراش سه میل چینی و یا رومیزی سری CO636AX1000

 

معرفی و فروش :

 

 

دستگاه های تراش چینی سه میل انواع مختلفی دارند که بر حسب ، حداکثر قطر چرخش روی میز ( سنتر دستگاه ) ، طول کارگیر فاصله ی بین نوک اسپیندل تا نوک مرغک دستگاه ، اندازه ی قطر سوراخ گلویی و وزن دستگاه تقسیم بندی میگردند. عوامل مذکور بر قیمت تمام شده ی محصول نیز تاثیر مستقیم دارند.

به تشریح ، بررسی و معرفی تراش چینی سه میل و یا رومیزی سری CO636Ax1000 می پردازیم . مدل های تعریف شده انگلیسی ، شاخصه ی خاصی ندارند و بر اساس سلیقه و ذهنیت سازنده متغیر خواهند بود. موارد متعددی از این تیپ دستگاه ها را با عناوین C636 و CO6236A ،  CO636A ، GH1440 ، و یا موارد دیگر می بینید که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و می بایست موارد فوق به صورت خاص بررسی و مقایسه گردند.

 

 

مشخصات دستگاه تراش سه میل CO636Ax1000 :

 قطر چرخش بر روی ریل 360 mm ، حداکثر قطر چرخش روی تیکه باز شو 491  mm میباشد که در ازای باز کردن این تیکه ، اپراتور میتواند در مقاطع طولی کوتاه مانند 12 cm قطر بزرگتری از قطعه را ماشینکاری نماید . حداکثر قطر چرخش روی ساپورت به معنای قطر مفید ماشینکاری در طول یک متری 212  mm است. عرض میز در این دستگاه 187  mm ، گلویی دستگاه در این سری 52  mm ، و به عنوان یکی از مزایای رقابتی در بین رقبا به شمار می آید. سرعت اسپیندل و رنج دور های آن 70-2000 rpm و این بدان معناست که امکان ماشینکاری سریعتر به سبب ماهیت کارکرد دستگاه همانطور که در بالا نیز اشاره شد سریع تر و با بهره وری بیشتر است.  توان اسپیندل اصلی 1.5 kw است. حرکت شفت مرغک حداکثر 100 mm  ، ابعاد رنده بند و یا ابزار گیر 16x16 mm ،  وزن دستگاه 500 کیلوگرم میباشد.

امکان ماشینکاری بر اساس ماژول های پیچ بری ، متریک ، مدول و ... میسر میباشد.

کلاچ دستگاه در این سری به صورت مغناطیسی بوده و پس از تغییر جهت دسته ی کلاچ میکرو سوئیچ عمل کرده و سریعا گیربکس به حرکت در می آید. 

 

در این دستگاه به منظور سهولت در ترازی و بالانس کردن دستگاه کفشک هایی تعبیه شده است که قبل از جانمایی دستگاه در زیر پایه ها نصب میگردد.

شکل زیر :

 

 

 

دستگاه دارای پایه کابینت مجهز به کشو به منظور جانمایی بهتر ابزار ها و متعلقات دستگاه میباشد.

شکل زیر :

 

 

لوازم استاندارد دستگاه :

 

دستگاه به صورت استاندارد شامل : سه نظام ، چهار نظام ، صفحه نظام ، پارچه های وارو سه عدد ،  لینت ثابت و متحرک ، بوش گلویی ، دنده های تعویضی 9 ست ، پمپ آب صابون ، چراغ هالوژن ، ترمز پایی ، روغن دان و کفشک های تنظیم ترازی دستگاه ، آچار های آلن و مرغک ثابت داخل جعبه ابزار میباشد .

 

 

 

برای آشنایی بیشتر به برخی اصطلاحات انگلیسی و معادل سازی آن در عرف بازار اشاره می کنیم :

 

Swing over bed سنتر دستگاه ، به عبارتی حداکثر قطر چرخش بر روی ریل میباشد.

Swing over gap حداکثر قطر چرخش بر روی بخش تیکه باز شو ریل میباشد. 

Swing over slide حداکثر قطر چرخش بر روی ساپورت که قطر مفید ماشینکاری دستگاه در طول بلند معرفی میگردد.

 

جهت دریافت اطلاعات فروش با شماره ی زیر تماس فرمایید :

021-38467000 داخلی 120

 

موارد فوق در واحد فروش شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از موارد فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.