به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

فرز cnc سی ان سی سری VMC1300B کنترل فانوک سری MF- pack 1

بررسی و معرفی فرز cnc  سی ان سی سری VMC1300B کنترل فانوک سری MF- pack 1

 

 

 فرز سنتر سری B از برند چین و چک (SMTCL) از جمله موارد با کیفیت و توانمند تر نسبت به سری E میباشد . ساختار این تیپ فرز های سنتر عمودی از لحاظ ریخته گری ، ابعاد حرکتی ، توان موتور ها ، آمپلی فایر و دیگر تجهیزات و قابلیت در مقایسه با سری E همین شرکت از جایگاه و قدرت بالاتری قرار دارد . توان اسپیندل و توان موتور ها ذاتا از سری E بیشتر است.

 

 

 

بررسی و معرفی مشخصات فرز سی ان سی cnc  سری VMC1300B :

 

 

ابعاد حرکتی این فرز 1300x700x700 mm و بعاد میز دستگاه 1500x750 mm است. سایز شیار میز 18x7 mm و وزن قابل تحمل بر روی میز 1000 kg است. حداقل و حداکثر فاصله نوک اسپیندل تا میز 850-150 mm است. استاندارد سوراخ گلویی اسپیندل در این سری دستگاه BT40 با سرعت اسپیندل 10.000 Rpm از نوع انتقال نیروی تسمه ای است. توان موتور اسپیندل اصلی 11/15 کیلووات و توان موتور محور 3 کیلووات است. حرکت سریع محور ها به ترتیب X-Y-Z اعداد 24/24/20m/min است . سیستم حرکتی در این دستگاه به جز ارتفاع از نوع حرکت لینیر رولر تایپ سایز 45 برند تایوانی هایوین میباشد. تعداد واگن های ( برند هایوین تایوان) نصب شده بر روی ریل ها 6 تایی میباشند. ریل های بر روی محور Y به منظور تقسیم و توزیع بارمناسب و افزایش مقاوم و استحکام در زمان ماشینکاری سنگین ، چهار تایی میباشد.   محور Z به منظور صلبیت بیشتر و کاهش لرزش های احتمالی در دستگاه های سنگین از نوع Box-type میباشد. وزنه ی تعادل از نوع زنجیری تعبیه شده است. بال اسکرو تمام محور ها از برند تایوانی و دو مهره ی پیشتنیده است.  انبار ابزار بازویی24 تایی .

 

 

میز بزرگ و تعداد شیار های زیاد بر روی این دستگاه ، انعطاف پذیری عملیات ماشینکاری قطعات در ابعاد مختلف را فراهم می سازد .

 

 

طراحی عریض ورودی دستگاه به منظور بارگذاری و تخلیه قطعه کار را تسهیل می نماید.

 

 

کنترل فانوک سری Oi-MF از پکیج 1 با قابلیت و تجهیز ماژول AICC2 امکان تسریع فرایند ماشینکاری ، افزایش صافی سطح و کاهش محسوس افت ابزار را سبب میگردد.

 

 

وزن تقریبی دستگاه 13 تن میباشد که این میزان وزن در عملیات های ماشینکاری به بهینه سازی و افزایش قابلیت های ذاتی دستگاه کمک فراوانی مینماید.

توان خروجی سروو ها بر روی آمپلیفایر دستگاه 80/80/80 میباشد .

 

 

سفاله کش در دستگاه های سی ان سی از عوامل بسیار مهم در افزایش بهره وری و زمان مولد ماشینکاری محسوب میگردد. بهترین نوع سفاله کش در ماشین های سنتر عمودی بدون در نظر گرفته فضای اشغالی ، سفاله کش های chain-type میباشند.

انبار ابزار در این دستگاه از برند Okada سری arm-type 24 N استفاده شده است.

 

 

جدول مشخصات دستگاه :

جدول مشخصات دستگاه بر اساس استاندارد شرکت سازنده طراحی و مشخص میگردد که دلیل تفاوت های دستگاه بر اساس سفارشی ساختن و تغییرات محتوایی آن از دیدگاه بازرگان میباشد :

 

 

 

جهت دریافت اطلاعات فروش با شماره زیر تماس فرمایید :

021-38467000 داخلی 120

 

 

مقاله ی فوق در واحد فروش شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.