به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

دستگاه دریل و فرز سری ZX7045B

دستگاه دریل و فرز سری ZX7045B

 

 دریل ها و دریل فرز ها از نوع دستگاه هایی هستند که به منظور انجام عملیات های ماشینکاری ، دریل کاری ، فرز کاری و قلاویز کاری در ابعاد کوچک مناسب هستند . از این رو عملیات هایی نظیر قالبسازی و یا ماشینکاری در اندازه و توان این محصولات نیستند و موجبات استهلاک دستگاه را سبب میگردند. این نوع محصولات به منظور فرآیند های ماشینکاری در کنار کارگاه و به عنوان یک عضو کمکی برای دستگاه های سنگین تر کاربرد دارند.

 

 

 

مشخصات دستگاه دریل و فرز سری ZX7045B

 

ابعاد حرکتی بر اساس محور های مختصات X/Y/Z به ترتیب 300/130/400  mm میباشد . حداکثر قطر ماشینکاری 45 میباشد . البته این میزان قطر ماشینکاری بر روی قطعات با سختی های مختلف ، متفاوت میباشد ، به طور مثال ماشینکاری ( دریل کاری ) بر روی استیل متفاوت از چدن و سایر فولاد  های آلیاژی همچون سری CK و VcN میباشد. حداکثر حرکت شفت اسپیندل در این دستگاه 11 سانتی متر است ، کلگی دستگاه دارای قابلیت چرخش در طرفین بر اساس یک صفحه ی مدرج میباشد که اپراتور به منظور عملیات ماشینکاری زاویه دار انعطاف پذیری بیشتری را خواهد داشت. به دلیل وجود امکان فرز کاری ، حرکت صلیبی میز بر روی بستر جناقی انجام میشود هم در ستون و هم در بستر محور های X و Y . این دستگاه دارای یک میز ورقی است که ارتفاع دستگاه تا حد مطلوب را قرار می دهد. دستگاه در محور طولی مجهز به یک اتومات از نوع power feed است که به طور معمول پاور فید ها به صورت دیمری کار می کنند و این بدان معناست که تغییرات ولتاژ موجب تغییر دور و یا سرعت حرکتی می شوند. این دستگاه دارای قابلیت قلاویز کاری بر روی اسپیندل میباشد که بر اساس چارت پیشروی و سوراخکاری روی دستگاه امکان استفاده دارد. مورس اسپیندل در این دستگاه استاندارد MT4 است. توان موتور اسپیندل 1100 وات ، تعداد دور های سرعت اسپیندل 6 دور و رنج دور های اسپیندل 50-1250 دور است . فاصله ی نوک اسپیندل تا میز 45 سانتی متر است. وزن دستگاه در حدود 500 کیلوگرم میباشد.

 

 

لوازم استاندارد :

 

دستگاه دارای پمپ آب صابون ، چراغ هالوژن ، شفت و کلاهک و یک عدد سه نظام 15 میباشد . در ضمن این محصول یک عدد اتومات پاور فید نیز وجود دارد.

 

 

 

مزایای رقابتی محصول :

این تیپ دریل و فرز به دلیل جذابیت نسبی قیمت در بازار صنعتی برای کارگاه های کوچک صنعتی بسیار مناسب و موثر ست. اما توجه به ساختار کلی دستگاه از لحاظ کیفیت ساخت ، توجه به قابلیت های ماشینکاری از نوع دریل کاری ، قلاویز کاری ، و فرز کار ، دارا بودن تجهیزاتی از قبیل  اتومات در محور ها ، وزن دستگاه ، ابعاد حرکتی و اکسسوری هایی همچون پمپ آب صابون و چراغ هالوژن بر روی قیمت و کارائی دستگاه تاثیر گذارند.

در کنار تمامی موارد مذکور یک نکته ی بسیار مهم باید رعایت گردد و آن توجه به وجاهت فروشنده ی داخلی است، اینکه دستگاه از چه منبعی خریداری میگردد. چه بسیارند دلالان و یا بازرگانانی که تنها به دلیل انتفاع مالی و یا عدم وجود اطلاعات کافی در ارزیابی محصول اقدام به فروش آن به صنعتگران مینماید. در این میان نقش شرکت هایی که به شکل تخصصی در امر واردات فعال هستند پر رنگ خواهد بود و موجبات طیب خاطر صنعتگران را فراهم میآورند.

 

لینک اطلاعات محصول :

 

 https://ksp-group.ir/product/id/28/%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%B2

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر محصول و قیمت کالا با شماره های زیر تماس فرمائید : 

021-38467000 داخلی 120

 

 

مقاله ی فوق در واحد فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.