به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت باوجی Baoji تولید کننده انواع تراش در زمینه ی ماشین ابزار ، چین

شرکت باوجی Baoji تولید کننده انواع تراش در زمینه ی ماشین ابزار ، چین

 

 

 

شرکت باوجی و یا Baoji zhongcheng machine tools به عنوان یکی از شرکت های مطرح و به نام در حوزه ی ساخت ماشین های تراش در چین فعالیت دارد. Baoji در سال 1965 در چین تاسیس شد. این شرکت بزرگ صنعتی مشتمل بر دو زیر مجموعه ی تولیدی و 8 شرکت تابعه با همکاری های موازی در جهت تولید ماشین آلات ، قطعات و حوزه های صنعتی است.

 

 

شرکت باوجی دارای 3500 نفر پرسنل و سرمایه گذاری ، بالغ بر 20 میلیارد دلار دارد. 

 

 

 

محصولات این گروه صنعتی دارای 12 عنوان محصولات اصلی در 160 شاخه میباشد. انواع مختلفی از تراش های منوال ، سی ان سی ، تراش های عمودی و ...

 

 

 

شرکت باوجی در حدود 30 سال تجربه ی مفید در زمینه ی صادرات به بازارهایی جهانی را داراست و به بیش از 50 کشور جهان صادرات انجام داده است. گردش مالی صادراتی چیزی در حدود 15 میلیون دلار آمریکا است که این محصولات در صنایعی همچون هوا وفضا ، صنایع نظامی ، اتومبیل و کشتی سازی مورد استفاده قرار گرفته است.

در این میان به واسطه ی تیم تحقیق و توسعه ی مجرب و تفکر سازمانی در جهت اقناع و مرتفع ساختن نیاز مشتریان ، باوجی همواره در جهت پیشبرد تعاملات و نیاز های مشتری گام برداشته است و با حفظ کیفیت در بازار های جهانی به قیمت های رقابتی به منظور دستیابی گروه های مختلف مشتری نیز پرداخته است.

کسب افتخارات و جوایز از دولت چین در این سالها از جمله ی همین رویکرد ها است.

 

 

 

برگزاری و شرکت در نمایشگاه های معتبر دنیا این شرکت بزرگ صنعتی را به برندی نام آشنا در عرصه ی جهانی تبدیل ساخته است.

در ایران نیز به واسطهی سالها حضور ، ارزش گذاری و نیاز سنجی به واسطه ی مشتریان و تامین کنندگان برتر ایرانی همچون گروه صنعتی خاوران صنعت پاسارگاد به عنوان اولن وارد کننده این تیپ دستگاه های ، شرکت باوجی توانسته است از مقبولیت خاصی در میان صنعتگران برخوردار باشد. محبوب ترین سری دستگاه های صادر شده از این شرکت در بازار ایران تراش های منوال سری CS میباشند.

 

 

محصولات :

انواع مختلفی از تراش های انیورسال ، تراش های سی ان سی ، فرز های سنتر عمودی و تراش های مخصوص

 

 

 لینک اطلاعات محصول : 

 

https://ksp-group.ir/post/id/133/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%AC%DB%8C-(%D8%A8%D8%A7%D8%A6%D9%88%D8%AC%DB%8C)-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-CS6266Cx2000

 

 

منبع :

Baoji Zhongcheng machine tools co ltd

https://www.bochi-ie.com/

 

 جهت دریافت اطلاعات فروش محصول با شماره ی زیر تماس فرمائید : 

021-38467000 داخلی 102

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه ی خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.