به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت پراگاتی Pragati تولید کننده انواع تارت ، تولز چنجر و میزهای روتاری ماشین ابزار ، هند

شرکت پراگاتی Pragati تولید کننده انواع تارت ، تولز چنجر و میزهای روتاری ماشین ابزار ، هند

 

 

شرکت Pragati  در سال 1977 به منظور تولید تجهیزات ماشین ابزار در کشور هند تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام Pragati engineering Works نام داشت و توسط آقای Sathe و آقای Kulkarni تاسیس و با موضوعیت تولید ماشین ابزار با کیفیت شروع به فعالیت نمود.

 

 

در سال 1977 شروع به تولید ابزار گیر های ساده ( رنده بند ) جهت تجهیر بر روی دستگاه تراش کرد.

سال 1978 تولید فرز کپی

سال 1980 تولید سیلندر های هیدرولیک

1985 تولید تارت های unidirectional

این شرکت به سرعت به رشدی سریع در تولیدات تجهیزاتی از قبیل ملزومات تارت تراش cnc و متعلقات فرز دست یافت. در سال 1990 میلادی این شرکت توانست تارت های تراش سی ان سی را در انواع متنوعی تولید کند. این تارت ها در ابتدا این تارت ها (Turret) از نوع برقی بودند. که در بسیاری از بازار ها مقبول واقع شدند. تا کنون چیزی در حدود 45.000 تارت در این شرکت تولید و عرضه شده است که از این تعداد 16.000 ست به بازار های خارجی صادر شده است و مابقی در صضنعت ماشین ابزار هند مورد استفاده قرار گرفته اند.  در حال حاضر انواع مختلفی از تارت اعم از هیدرولیکی ، برقی و سروو موتور در این شرکت تولید میگردند. این شرکت همچین محصولاتی همچون انبار های ابزار و هلدر های ابزار نیز تولید مینماید. در بخش تولیدات انبار ابزار (Tools magazine) 75 درصد از موارد تولید شده تا کنون به بازار های جهانی صادر شده اند. هدف اصلی صادرات این اقلام کشور آلمان و سپس کشور های اروپایی همچون ایتالیا ، اتریش ريال سوئیس و اسپانیا میباشد.

 

 

شرکت Pragati سه کارخانه ی تولیدی در هند دارد  و چهارمین کارخانه ی تولیدی در چین در حال اجرا و ساخت میباشد. این شرکت معظم مراکز گسترده ای در آلمان ، لهستان ، انگلستان و چین جهت ارائه ی خدمات و تعمیراتی ، دارد.

 

 

شرکت Pragati همچین شامل برخی از شرکت های تابعه میباشد از جمله گروه تولیدی Pragati transmission که در جهت تولید اقلام ، قطعات و ملزومات صنایع دقیق همچون هوا و فضا صنایع ساخت گیربکس ، اتومبیل و ... میباشد.

 

 

 

محصولات :

محصولات این شرکت شامل انواع مختلف انبار ابزار ، انواع تارت ، انواع هلدر های ابزار و سیلندر های هیدرولیک

 

 

منبع :

Pragati

https://www.pragati-automation.com/

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.