به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت کره نشان Yantai universal تولید کننده انواع سه نظام ، تارت ، محور چهارم ماشین ابزار ، چین

شرکت کره نشان  Yantai universal تولید کننده انواع سه نظام ، تارت ، محور چهارم ماشین ابزار ، چین

 

 

 

 شرکت کره نشان یا Yantai universal machine tools در سال 2008 در چین تاسیس شد. این شرکت به پشتوانه سالها تجربه و تولید در زمینه های مختلف تولیدی پا به عرصه ی تولیدات صنعتی گذاشته است. این شرکت در فضایی به وسعت 80 هزار متر مربع فعلیت دارد . پرسنل این شرکت 700 نفر که شامل 300 نفر پرسنل فنی و تکنسین میباشند. شرکت یانتای با سرمایه گذاری 500 میلیون یوانی با ظرفیت 600 دستگاه در خط تولید و تست و اندازه گیری محصولات از جمله شرکت های تولیدی موفق در این زمینه بشمار می آید.

 

 

در این مجموعه ی بزرگ صنعتی بیش از 300 هزار قطعه مربوط به تولیدات محصولاتی همچون تارت های NC ، میز های روتاری ، انواع تارت و نظام ها و فک های مختلف میباشد. با بیش از 60 سال سابقه در تولید و تحقیق و توسعه شرکت Yantai Universal در کشور چین و بیش از 30 کشور جهان دارای جایگاه ارزشمندی است.

 

 

برند Universal برنده جایزه شاندونگ (Shandong famous brand) در سال 2006 شد. همکاری نزدیک و تعاملات سازنده با دانشگاه های معتبری همچون Chongqing  ، jilin university  ، دانشگاه نانجینگ ، داشنگاه Yantai ، موسسه تحقیقات پکن و بسیاری دیگر سبب گردیده است تا از دیدگاه توسعه و منظر کیفی این شرکت رشد قابل ملاحظه ای را در تولیدات خود پدید آورد.

تصویر زیر روند رشد این شرکت تولیدی - صنعتی است که در طی سالها تلاش بدست آورده است. 

 

 

در این مسیر شرکت یونیورسال توانسته است افتخارات زیادی را کسب نماید.

 

 

محصولات :

انواع مختلفی از میز های روتاری ، انواع تارت ، انواع ماشین های خاص جهت تولید ، انواع مختلفی از سه نظام ، چهار نظام و فک ها و پارچه های مختلف ابزار

 

 

 

منبع :

Yantai universal

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.