به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

موادکش هوایی در دستگاه تزریق پلاستیک

موادکش هوایی مدل SAL-400

Auto loader یا مواد کش در دستگاه های تزریق پلاستیک


مواد کش ها ، تجهیزاتی بسیاری ضروری در دستگاه های تزریق پلاستیک هستند ، چرا که عملیات بارگیری مواد به صورت خودکار در دستگاه تزریق پلاستیک انجام میشود و از صرف انرژی ، زمان و هزینه های اضافی جلوگیری خواهد شد. در صورت عدم استفاده از این تجهیزات ناچار به استفاده و بارگیری مواد پلاستیک به صورت دستی در مخزن دستگاه تزریق خواهیم شد.

 

 

 

 

موادکش ها مزایای بسیاری دارند که فرایند تولید را بهینه تر میکنند. از این رو باید در نظر داشت با توجه به انتخاب مناسب در تهیه این تجهیز ، کدام گزینه نرخ تولید بیشتری ایجاد مینماید.
بهترین و بارز ترین گزینه ای که در مورد auto loader در نظر گرفته می شود این است که مواد پلاستیکی را با سرعت و همچنین دقت بیشتری میتوان به دستگاه انتقال داد. علاوه بر این ، موتور موجود در برخی از برند های معتبر دارای نویز ( صدا ) کمتری میباشد .
برند SML از برترین برند های موجود بازار در سطح جهانی است .

چگونگی کارکرد مواد کش :
مواد کش ها در بالای قیف دستگاه تزریق نصب می شوند تا مواد پلاستیک را به طور خودکار از سطل به خشک کن قیف (dryer) برای ارجاع به فرایند بعدی انتقال نمایند. در همین حال ، از یک طرف ورودی مواد از دستگاه موادکش توسط یک شیلنگ انعطاف پذیر و از طرف دیگر شیلنگ دیگری با نازلی که به مخزن و یا قیف متصل است انجام میشود. در این میان نقش مواد کش ، مکیدن مواد با کمک خلاء است. سپس مواد پلاستیکی به طور مداوم جریان می یابد.

 

 

موارد مهم در نگهداری دستگاه مکنده ( مواد کش ) :
1- زمان مکیدن را تنظیم کنید ، که باید در این زمان 90 درصد مواد ، مخزن ذخیره را پر کند.
2- بررسی و تمیز کردن دوره ای فیلتر هوا برای نگهداری مناسب
3- پس از کاهش مکش توری فیلتر را تمیز کنید.
4- در صورت شنیدن صدای عجیب ، جرقه و یا افزایش جریان موتور ، برس کربن را حتما عوض کنید و یا به تعمیرکار مجرب ، ارجاع نمایید.


در زیر به شناسایی مواد کش سری SAL 400 می پردازیم :

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید برند SML مدل های مختلفی از auto loader ها را تولید مینماید که بر اساس نوع دستگاه تزریق و حجم مورد نیاز تولید و دستگاه انتخاب میگردد. سری SAL 400 از نمونه ی هوایی که است در بالای خشک کن قرار داده می شود.
این سری دارای توان موتور 0.75 کیلووات و ظرفیت انتقال مواد 350 کیلوگرم در ساعت را دارا میباشد. ارتفاع مطلوب برای استفاده از این دستگاه 4.5 متر میباشد. قطر لوله انتقال 38 میلی متر و وزن کلی دستگاه 25 کیلوگرم میباشد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شماره  زیر در شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تماس فرمایید :
021-38467000 داخلی 123