به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت PMI تولید کننده ، بلبرینگ (بال بیرینگ) ، ریل و واگن ، بال اسکرو ماشین ابزار ، تایوان

شرکت PMI تولید کننده ، بلبرینگ (بال بیرینگ) ، ریل و واگن ، بال اسکرو  ماشین ابزار ، تایوان

 

 

شرکت PMI group در سال 1990 با سرمایه گذاری هفت میلیون دلاردر تایوان تاسیس گردید و به صورت خاص در تولید بال اسکرو ، لینیر گاید ، مهره و اکچواتور ها که از حیاتی ترین قطعات در ساخت ماشین ابزار هستند ، فعالیت کرد.

در سال 1991 اولین بال اسکرو تولید شد. در سال های بعدی تا سال 1995 تحت برند PMI بازار های داخلی و خارجی ارزیابی و گسترش یافتند. در سال 1996 همکاری نزدیک با یک شرکت ژاپنی به نام MITSUI شروع شد. این پیشرفت ها ادامه یافت تا در سال 1998 سرمایه  تا مبلغ 120 میلیون دلار تایوان افزایش یافت . در سال 1999 این شرکت به توسعه ی تولید مهره های بال اسکرو دست یافت و موجبات پیشرفت این شرکت گردید. سرمایه گذاری های این شرکت تا سال 2013 به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار تایوان رسید و این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات حرکتی ماشین ابزار بدل گردیده است.

 

 

اهداف و رویکرد های این شرکت بزرگ صنعتی ، فراهم ساختن فضای کاری مناسب و شاد برای پرسنل و ایجاد انگیزه در افراد به منظور ارتقاء همه جانبه ی خطوط تولید و کارمندان .

شرکت PMI در نظر دارد تا به عنوان اولین انتخاب قطعات حرکتی در جهان شناخته و انتخاب گردد.

به همین ترتیب در بخش های مختلفی قدم های بزرگی را در جهت توسعه برداشته است، اقداماتی همچون توسعه زیر ساخت های سرویس و خدمات ، آموزش ، تولید با کیفیت و دقیق همراه با نوآوری و ابتکار .

 

محصولات :

بال اسکرو

سیستم های حرکت خطی

اکچواتور ها

و بال اسکرو های spline

 

 

 

منبع :

PMI-AMT

http://www.pmi-amt.com/

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است .

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.