به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت KENTURN تولید کننده اسپیندل و ابزار های برشی ماشین ابزار ، تایوان

شرکت KENTURN تولید کننده اسپیندل و ابزار های برشی ماشین ابزار ، تایوان

 

شرکت Kenturn در سال 1983 تاسیس گردید و در زمینه طراحی ، تولید و بازاریابی انواع اسپیندل فعالیت دارد. این شرکت صنعتی مفتخر است که محصولات خود را بر اساس دانش و تکنولوژی روز تولید مینماید و همواره در جهت ارتقای محصولات تلاش میکند.

این شرکت در ابتدا در سال 1983 در شهر Homei ، Changhua شروع به تولید اسپیندل های دستگاه های سنگ و ابزار های اندازه گیری نمود. سپس در سال 1985 اسپیندل های Built-in را برای ماشین آلات مخصوص در دستور کار قرار داد. در سال 1990 انواع اسپیندل ها برای ماشین آلاتی همچون تراش و فرز را تولید و روانه ی بازار کرد. در قدم بعدی یعنی در سال 1994 تولید میز های روتاری و پلیت های مختلف را به ثمر رساند. در سال 2005 به شهر Chang-bin انتقال پیدا کرد و در فضایی به مساحت 6.600 متر مربع طراحی جدید خطوط را توسعه داد. در سال 2011 اسپیندل هایی با مکانیزم BBT  و یا همان Big plus وارد روند تولید گردید. در این مسیر استاندارد های جهانی در جهت ارتقای کیفیت اخذ شد. و در سال 2018 به بورس تایپه راه یافت.

این شرکت در دو کارخانه به مساحت پنج هکتار فعالیت دارد. کارخانه اول مونتاژ دقیق اسپیندل و دیگری تولید قطعات با دقت بالا است.

 

 

تست و اندازه گیری ، میزان خطا و اصلاح آن بر اساس نیاز مشتری از رویکرد های مهم و حیاتی در سازمان Kenturn  میباشد. در این مسیر بیش از 4000 نوع اسپیندل ساخته و تحویل گردیده است.

 

 

تولیدات این مجموعه بزرگ بیش از 2400 ست در هر ماه میباشد.

 

 

 

بیش از 90 درصد تولیدات و سنگزنی ها در داخل شرکت انجام میگردد.

 

 

 

 

محصولات این شرکت به بیش از 50 کشور جهان صادر میگردد.

 

 

انسجام و مدیریت بهینه ی تولید و تحقیق و توسعه مستمر در طراحی و به روز رسانی خطوط تولید منجر به ورود به تکنولوژی های جدید و موثر در روند تولید گردیده است.

 

 

 

محصولات :

محصولات این شرکت انواع مختلفی از اسپیندل های belt/direct/gear/built-in برای ماشین آلاتی همچون سنتر های عمودی و افقی ، دستگاه های سنگ و ماشین های سنتر تراش میباشد. در این میان ابزار های برشی cuttingtools نیز در سبد محصولات این شرکت وجود دارد.

 

 

 

منبع :

Kenturn

https://www.kenturn.com.tw/

 

 

مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذاکر نام بلامانع میباشد.