به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

تعمیرات تراش و فرز ماشین سازی تبریز سری های TN50 ، TN70 ، FP4M

تعمیرات تراش و فرز ماشین سازی تبریز سری های TN50 ، TN70 ،  FP4M

 شرکت ماشین سازی تبریز که با نام اختصاری  (Machine Sazi Tabriz)MST نیز شناخته میگردد ، به عنوان یک شرکت تولید و تامین کننده ماشین ابزار در سال 1347 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 

 

 

تولیدات اصلی این گروه صنعتی ماشین های تراش دستی ( منوال) ، فرز ها و دریل های ستونی میباشد. قریب به 50 سال پیش مجتمع صنعتی تولیدی ماشین سازی تبریز با همکاری و تعامل فنی با کشور های اروپای شرقی مانند چک شروع به فعالیت نمود. انتخاب صحیح شرکت های منبع در تولیدات ماشین ابزار سبب گردید تا این تکنولوژی به زودی در ایران بومی و برای سالها از بهترین محصولات در تولیدات صنایع مختلف بکار برده شود. شرکت توز TOZ چکسلواکی از دسته شرکت های معتبر بین المللی است که تعاملی خاص با ماشین سازی تبریز داشته است.

به واسطه سالها حضور پر رنگ محصولات ماشین سازی تبریز در صنعت ایران ، نیاز به تعمیرات و خدمات پس فروش برای این دستگاه ها ضروری است. البته همواره گروه پشتیبانی قطعات ماشین سازی ، قطعات مرتبط ماشین های خود را در بازار به وفور عرضه کرده است اما بهره گیری و خدمات دهی از سوی تعمیرکاران سیار همیشه در صنعت ایران مشکلات بسیاری را به همراه داشته است. مشکلاتی از قبیل عدم تعهد پذیری مناسب در تحویل کار ، زمان بندی نا مناسب و نرخ های مختلف ، این صنف را از منظر عمومی بد جلوه داده است.

 

گروه خدمات فنی خاوران صنعت پاسارگاد با استعانت از تفکر سازنده و بر اساس استراتژی و خط مش شرکت که همیشه مشتری مداری و حفظ اصول اخلاقی سر لوحه بوده است آماده ارائه خدمات مرتبط با دستگاه های ماشین سازی تبریز میباشد ، خدماتی همچون :

1-      تعمیرات گیربکس تراش و فرز ماشین سازی تبریز

2-      تنظیم و تعویض کلاچ تراش های ماشین سازی تبریز

3-      تعویض و اصلاح بال برینگ گلویی

4-      تنظیم و رفع خطای سر ته زنی قطعه

5-      رفع ایرادات ساپورت

6-      تعویض شمشیری ساپورت

 

 

 

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نرخ خدمات لطفا با شماره های ذیل تماس فرمایید :

 

 021-38467000 داخلی 203

 0901-8736743 خانم شاهی