به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت گودوی Goodway تولید کننده تراش CNC ، سوئیس تایپ ، تراش چند منظوره و ... ، تایوان

شرکت گودوِی Goodway تولید کننده انواع تراش های CNC افقی ، عمودی ، سوئیس تایپ و ماشین های تراش چند منظوره و ... ، تایوان

 

 

 

 شرکت گودوِی  Goodway در سال 1975 توسط Edward Yang ( فارغ التحصیل از دانشگاه ملی Chung Hsing از دپارتمان مهندسی مکانیک ) تاسیس شد.

 

 

 

در ابتدا در حوزه ی ماشین های تراش رومیزی با سرعت بالا و دقیق ، فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1982 در ادامه ی پاسخ مناسب بازار هدف به محصولات این شرکت درصدد تولید دستگاه های تراش cnc برآمد. در سال 1987   به شکل موفقیت آمیزی دستگاه سری مدل GCL-2 رکوردی باور نکردنی را در تایوان در خصوص ماشین های تراش شکست و به بیش از 30 کشور صادر شد. در سالهای اخیر شرکت Goodway machinery به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان حرفه ای دستگاه cnc در تایوان شناخته شده است و این فعالیت و توسعه به بیش از 45 کشور دنیا ، انتقال یافته است. ماشین تراش چند منظوره ، دستگاه تراش عمودی ،تراش های سنتر افقی و دستگاه سوئیس تایپ در رقابتی نزدیک با دیگر رقبا در جهان توسعه و ارتقاء می یابند. در سال 2015 دستگاه های سنگ زنی به بازارهای هدف معرفی و عرضه شد.

 

 

 در سال 2015 شرکت تویوتا ژاپن جایزه و لوح کیفیت تویوتا را به شرکت Goodway اعطاء کرد.

 

 

در سال 2016 شرکت تامین کننده عمده قطعات هوندا Honda با نام Aiktec لوح تقدیر به منظور کنترل کیفی محصولات و تعالی در توسعه را به شرکت Goodway ، تقدیم کرد.  

شرکت Goodway همواره در جهت توسعه ی محصولات خود تلاش کرده است. سیستم نظارت و مانیتورینگ و ساخت نرم افزار های مرتبط این کار از جمله موارد این فعالیت های مهم میباشد.

 

 

ارائه راه حل های تولید در خطوط تولیدی و اتوماسیون از دیگر فعالیت های تخصصی شرکت گودوِی میباشد.

 

 

تحقیق و توسعه ی مستمر و مداوم و تعامل و همکاری نزدیک با شرکت های تولید کننده جهان از مهمترین اصول پیشرفت شرکت Goodwayبوده است.

 

 

 

محصولات :

انواع دستگاه های سنگ زنی cnc ، ماشین های تراش cnc افقی ، تراش عمودی ، ماشین های تراش Multi tasking  ، ماشین های تراش ریل تخت سنگین تراش heavy duty، ماشین های سنتر عمودی سری MLV و تپینگ و بسیاری دیگر ...

 

 

 

منبع :

https://www.goodwaycnc.com/

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.