به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت ایوماخ Eumach تولید کننده فرز cnc ، دروازه ای ، فرز پنج محور ، منوال و ... ، تایوان

شرکت ایوماخ Eumach  تولید کننده فرز cnc ، فرز دروازه ای ، فرز cnc  پنج محور ، فرز منوال و ... ، تایوان

 

 

شرکت ایوماخ  (یوماک) در سال 1988 در تایوان تاسیس شد. تفکر تحقیق و توسعه همواره در شرکت Eumach  به عنوان یک تولید کننده ، حضور پر رنگی داشته است.

تاریخچه :

در سال 1988 میلادی در  تایوان تاسیس شد.

در سال 1990  اولین دستگاه در سطح استاندارد های جهانی ساخته شد و این سری دستگاه در بازار های کشور انگلستان به خوبی پذیرفته شد و به عنوان برندی مطرح عرضه گردید.

در سال 1996 شرکت Eumach کارخانه ی جدید در ShiGang  احداث نمود.

در سال 2000 شرکت Eumach  کارخانه ی تولیدی دیگری در XinShe احداث نمود.

کیفیت تولیدات شرکت ایوماخ به عنوان اعتبار این شرکت شناخته می شود. در همین راستا به منظور توسعه و افزایش تنوع محصولات شرکت Eumach گروه Sanco machine & Tool corp را راه اندازی نمود. که در زمینه ی تامین دستگاه های منوال و سی ان سی فعالیت دارد.  دستگاه های ساخت ای شرکت در زمینه های مختلفی از جمله ، هوا و فضا ، الکترونیک ، ارتباطات ، و کامپیوتر و غیره مورد استفاده قرار میگیرند. از محبوب ترین دستگاه های تولیدی این شرکت میتوان به دستگاه های سنتر از نوع حرکت کلگی(moving column) و فرز های دروازه ای ، اشاره کرد.

 

 

 

دستگاه های سی ان سی ساخت این شرکت با تعامل و همکاری در ساخت از برند ها و تجهیزات بنام جهانی ، بهره میبرد. انواع مختلفی از برند ها بر اساس نوع نیاز مشتریان ، همچون فانوک ، هایدن هاین ، میتسوبیشی و غیره تجهیز می شوند.

 

 

 

 در فرایند تولید ، نظارت بر مونتاژ و تست دستگاه با تجهیزات مناسب و دقیق از اصلی ترین موارد برای رسیدن به یک کیفیت ممتاز میباشد.

 

 

محصولات :

انواع فرز پنج محور ، انواع ماشین تراش و فرز پنج محور (mill turn) ، انواع ماشین سنتر دروازه ای ، انواع فرز های cnc ، انواع فرز های دستی ، ماشین سنتر های افقی و بورینگ

 

 

 

منبع :

http://www.eumach.com/

 

 

 

 

 

مطالب فوق در واحد تحقیق و توسعه ی شرکت خاوران صنعت پاسارگاد ، تهیه و تنظیم گردیده است.

 

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.