به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

دستگاه اویل اسکیمر oil skimmer و یا جدا کننده آب صابون از روغن در ماشین ابزار

دستگاه اویل اسکیمر  oil skimmer و یا جدا کننده آب صابون از روغن در ماشین ابزار

اسکیمر ها تجهیزاتی برای جدا سازی سیالات بویژه روغن از آب  هستند که انواع مختلفی در صنایع گوناگون دارند. اسکیمر های روغنی در ماشین ابزار سیال روغن و یا گریس شناور را از مایع پاک مینمایند . این روغن شناور به اسکیمینگ هایی متفاوت در تجهیزات مختلف همانند ، تسمه ، لوله ، طناب ، و یا دیسک می چسبند و خارج می شوند.

 

 

 

نتایج مخرب عدم استفاده از اویل اسکیمر در ماشین ابزار :

1-      کاهش عمر ابزار

2-      کاهش عمر مایع خنک کننده

3-      رشد تدریجی باکتری ها

4-      افزایش سطح دود و غبار در محیط اطراف دستگاه

5-      زمینه سازی برای تحریکات و مشکلات پوستی اپراتور

از این رو حذف و جداسازی روغن های محیط باید برای دستگاه های و تجهیزات فلز کاری ضروری و کاربردی باشد  و از بالاترین اولویت برای حفظ عملکرد مناسب ماشین ابزار ، قرار گیرد. عملکرد درست ماشین ابزار میتواند منجر به صرف هزینه های نگهداری بیشتر و سنگین تری شود. همچنین استفاده مرتب از مواد خنک کننده بسیار پر هزینه و گران هستند . پر کردن مکرر خنک کننده های به طور معمول به صرفه نیست ، اینرو با استفاده از یک تجهیز بسیار ساده اما کاربردی میتوان در خصوص صرف هزینه های بسیار جلوگیری کرد. در بسیاری از موارد کیفیت محصول تولیدی میتواند تایعی از شرایط نگهداری سیال خنک کننده و روغن باشد.

نحوه ی کارکرد :

به دلیل قرار گیری روغن با چگالی کمتر بر روی آب و سیال دیگر و همچنین امکان چسبندگی روغن به تجهیزات دیگر میتوان از ، تسمه ، دیسک ، طناب و یا موارد دیگر برای انتقال روغن سرگردان و یا شناور به محیطی مجزا استفاده نمود.

 

 

 در شکل زیر یک نمونه اویل اسکیمر دیسکی را مشاهده می نمایید.

 

 

اجزا تشکیل دهنده اویل اسکیمر :

اگرچه مدل های مختلفی از اویل اسکیمر وجود دارد اما مکانیزم و کارایی تمام آنها یکسان است و اجزا تشکیل دهنده ی آنها شامل موتور ، تانک ، تسمه و یا دیسک و اجزاء کمکی دیگر است همچون تایمر ، ابعاد مختلف و ارتفاع تانک و غیره

به منظور انتخاب درست میباست میزان حجم اسکیمینگ کردن را بررسی و بر اساس ساختار و ابعاد دستگاه و تانک و مخزن روغن دستگاه مورد مناسب را انتخاب و تهیه نمود.

 

 

 

خاوران صنعت پاسارگاد به عنوان تامین کننده انواع ماشین ابزار  در جهت حفظ و نگهداری ماشین های ابزار و همچنین تامین تجهیزات مرتبط ، اویل اسکیمر های مخصوص ماشین ابزار را تامین می نماید. جهت خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس فرمایید :

02138467000 داخلی 123

 

مطالب فوق در واحد فروش خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مطالب فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.