به وبسایت شرکت خاوران صنعت پاسارگارد خوش آمدید
لوگوی خاوران صنعت

خاوران صنعت پاسارگاد

english-flagEN

شرکت ویکتور Victor تولید کننده انواع دستگاه های فرز cnc ، تراش cnc و ... ، تایوان

شرکت ویکتور Victor تولید کننده انواع دستگاه های فرز cnc  ، تراش cnc  و ... ، تایوان

 

 

 

شرکت ویکتور در سال 1954 با نام Victor Taichung Machinery Works ., Ltd در شهر تایچونگ تایوان تاسیس شد. این شرکت بزرگ صنعتی در ابتدا با تولید و ساخت دستگاه های تراش منوال و معمولی ، شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر با تولیدی بی نظیر و مثال زدنی در کیفیت ماشین آلاتی از نوع تراشcnc  و اقلام دیگر را در تعامل با واحد تحقیق و توسعه و نوآوری به پیش میرود. بیش از 65 درصد ساخت و تکمیل ماشین های ابزار در داخل کارخانه انجام میگردد و به واسطه ی دارا بودن ، سیستم ریخته گری ، رسیدن به بالاترین سطح از  کیفیت و دریافت استاندارد های ریخته گری همچون میهانایت Meehanite میسر گردیده است. تمام محصولات تحت برند Victor و یا Fortune  ( در آمریکای شمالی ) عرضه میگردند.

شرکت ویکتور ، همواره بر اصل نوآوری و برتری کیفی در ساخت و عرضه ی ماشین آلات صنعتی اصرار داشته است . از همین رو بر اساس تفکرات سازنده و روبرو رشد و توسعه ، همان مفاهیم و ایده ها را در ساخت ، ساختمان جدید تولیدی و اداری مرکزی خود نیز ، به منظور افتتاح کارخانه ای هوشمند با سرمایه گذاری بالغ بر 120 میلیون دلار که در سال 2020 میلادی به پایان رسید ، اجرا کرده است.

 

 

 

این فضای تولیدی و اداری مجهز به 64 هزار متر مربع فضای مسقف و 47 هزار متر مربع در سه طبقه میباشد. انبارش ، ذخیره سازی خودکار قطعات و جا به جایی مواد و خطوط ماشین کاری و مونتاژ به اتوماتیک پوشش داده می شود. هر منطقه توسط AGV ( وسایل نقلیه هدایت شونده خودکار) برای جمع آوری ، حمل و نقل ، بارگیری و تخلیه ماشین آلات سرویس داده می شود تا به شکلی دقیق و منظم فرایند مونتاژ با زمان بندی خاص به پیش برود.

 

 

هوشمند سازی و انطباق پذیری ، نکته ای مهم است که ویکتور در تمام سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی و اجرای تولید خود در مجموعه ی کارخانه جدید ویکتور به کار گرفته است. همه با هدف مشترک تولید تجهیزات با کیفیت بهتر و تحویل به موقع دستگاه ها تلاش میکنند. خطوط تولید ماشین ابزار در حال حاضر به طور مستقل به شکلی مستمر و بدون توقف در حال کار هستند تمام سیستم های هوشمند ، ابزار های رباتیک ، حسگر ها و دستگاه های انبار خودکار این شرکت همگی با استفاده از سیستم اینترنتی اشیاء صنعتی به هم متصل هستند.

 

 

 

در طول نزدیک به هفتاد تلاش مستمر و پی در پی این شرکت بزرگ صنعتی ، توانسته است به کسب افتخارات مختلفی در سطح جهانی دست یابد.  

 

 

 

محصولات :

 

 

انواع مختلفی از دستگاه های سی ان سی در این مجموعه تولید و عرضه میگردد ، ماشین آلاتی نظیر دستگاه های تراش cnc  ، فرز cnc  ، تراش های cnc عمودی ، فرز های cnc پنج محور و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 مقاله ی فوق در واحد تحقیق و توسعه شرکت خاوران صنعت پاسارگاد تهیه و تنظیم گردیده است. 

استفاده از مقاله ی فوق با ذکر نام مولف بلامانع میباشد.